Nov 26, 2014

101/25

Ma olen läbi häda jõudnud veerandi peale oma sajast naeratusest. Ma pole isegi kindel enam, kas ma lihtsalt naeratan nii vähe või olen nii laisk. Ilmselt natuke mõlemat. Ja kui juba naeratamiseks läheb, kellel on siis aega kaamerat kotist välja kaapida :
Ärge ainult jumala eest küsige, millega ma tegelen. Ma nimelt vorbin enamjaolt jõulukaarte ja koostan kinginimekirju ja üritan välja mõelda, millal oleks sobiv aeg uksele pärg naelutada ja jõulutuled õue riputada. Kas esimene advent on liiga vara? No teisel küll juba võib, ma arvan...
Ja ma hakkasin Gothamit vaatama. Kriss väga soovitab seda. Siiani olen ma ära näinud esimesed kaks osa. Pole paha. Aga neli esimest osa on kõige olulisemad: kui need on head, siis tasub edasi jälgida. Ja järgmine murdepunkt on tavaliselt teise hooaja esimene osa. Teine hooaeg on kas kohutav või mittekohutav, selle järgi saab otsustada, kas vaadata või ei :D Mul on päris palju sarju, millest ma ainult esimese hooaja olen ära vaadanud. Edasi läheb juba kohutavaks. 
Aaaga... Tänane foto kajastab efektselt mu jõuluootust. Ja kunstiannet, mida ma kolm aastat kunagi kunstikoolis arendasin. Noh, kohutavalt ma just ka ei joonista, aga järgmist Navitrollat poleks minust ilmaski saanud :D Hea teada lihtsalt, et kui vaja, siis ma oskan pliiatsite ja värvidega midagi ette võtta ikkagi. Siin on teile pilt birxi sünnakingist, mille tegemine mulle ja Artile tõeliselt palju tööd ja nalja pakkus. Kes teadis, et poodidest on uskumatult raske leida tavalisi valgeid kruuse, mis näeksid kenad välja??? Me käisime viis-kuus poodi läbi suures meeleheites vist... Ja kes tahab ise markerikruuse teha, näiteks jõulukinkideks, siis ma võin õpetada: ostke valge kruus. Mida odavam seda parem, päriselt. Ja veekindlaid markereid. Nii palju eri värve, kui te tahate. Võiksid olla õlibaasil markerid. Sodige kruus täis. Pange kruus külma ahju. Keerake ahi 180-200 kraadi peale. Kokku peaks kruus ahjus olema umbes kolmveerand tundi. Siis keerake kuumus maha ja laske ahjul jahtuda. Kruusi võibki ahjust välja võtta alles siis, kui see on jahtunud. Voila! Masinpesu selline asi ei kannata, aga käsitsi saab teda pesta küll. Lihtne kingiidee :D Öelge veel, et minu blogist teile midagi kasu pole.



 

No comments: