Jan 19, 2013

Tõeotsinguil

Põnev, kuidas päevad mööda vihisevad
Ja millega ma siis tegelenud olen? 
Lihtsalt üsna palju dokumentaalfilme ja Doctor Who'd vaadanud. 
Palju põnevat materjali, ma ütlen teile. 
Peamiselt olen keskendunud kõiksugustele toiduga seotud dokumentaalidele ja ma ütlen kohe ära: nagu Murphy seaduse järgi saabus eile postkasti Hesburgeri sooduskupongide leht. Hehheee... 
Mõned asjad on üsna valgustavad igatahes. 
Paneb natuke mõtlema küll, mida sa omale suhu topid. 
Ses mõttes olen ma üsna tänulik, et elan Eestis, 
Kus toidu kojutellimine ja kolm korda päevas kiirtoidupugimine on üsna vähelevinud. 
No, muidugi, ega ma isegi patust päris puhas ole, ja ega see kiirtoidu-värk meil siin ikka päris tundmatu teema ka pole... 
Aga USA mastaapidega võrreldes on olukord tsipa parem, ma usun. 
Ja isegi mina, vana toidusõltlane, ei kujuta ette, et ma sööksin kolma korda päevas kiirtoitu ja toidaksin samade põhimõtete järgi ka oma 18-kuust last. No natuke ulmeline oleks see variant... 
Ja kui sul on käes hüperaktiivne põngerjas from hell, kes joob päevas ära üle liitri Coca Colat, siis... Eee... Ei tea jah, miks ta öösiti magada ei taha? :D
Hehh. Aga siin on hea: esiteks pole mul põrgulikke lapsi, 
Koer koolat ei joo
Kiirtoidu jaoks ei ole enamasti finantsi ja suuremat isu... 
Aga Rakveres Jaama tänaval küpsetavad Pätsi inimesed hommikul sooja leiba-saia. No lausa muinasjutt. 
Mul veab, Elioni digiTV on mul kogu aja korralikult töötanud, 
Ainus, mida mul pole, on telekava, aga kanaleid klõpsides leiab põnevaid asju: ma poleks ilmselt mitte iialgi vaadanud dokki One Directionist, kui ma oleksin näinud, mis parajasti kusagil kanalil käib. 
Aga iga asi kulub millekski ära. 
Põhimõtteliselt oleks kõik täitsa kena, kui keegi nüüd jõulukuuse aitaks maha võtta. Ja see... Kes tahab ahju kütma tulla? :)

P.S. Ma tean, et olen oma noorele sõbrale võlgu postituse oma toa teemal. Ja ma täiesti puhtsüdamlikult kavatsen sellega tegelda kohe, kui ma olen tegelenud toakoristusega. 
Aga nii kaua kuulake üht täitsa adekvaatset laulu. 

               

No comments: