Nov 28, 2012

How I became a total chick

Täitsa lõpp, kuidas uus kosmeetikakott ja paar lauvärvi võib tüdruku maailma täitsa pea peale pöörata. Kõik algab paarist tiiilllukesest beebisammust :D 
Ühesõnaga, ühel päeval vaatasin ma oma käekotti ja avastasin, et sinna on kuidagi poolkogemata juba päris palju kraami kogunenud. Näomask, kreem, hunnik huuleläikeid, sest ma olen huuleläike-junkie.... No ja kõik need asjakesed olid üsna raskestileitavad ja samas risustasid mu niigi üsna risustatud käekotti. Seega: seadsin sammud poodi, et osta väike kosmeetikakott. Noh, et kõik oleks ühes kohas. Väikese kosmeetikakoti ma ostsingi, indeed. Ahh, ma naiivne väike monkeydoodle! :D Beibendus on ju nakkav! Sama sõltuvusttekitav kui... Kui Sims2 näiteks :D
Nii. Jõudsin oma uue tillukese musta kosmeetikakotiga koju, pakkisin sinna sisse oma näokreemi, puhastava maski, ripsmetušši, mõned huuleläiked, paar juukseklambrit, paar juuksekummi... Ja isegi lukk läks täitsa kenasti kinni. Mission accomplished. 
Natuke aega hiljem tekkis mul täiesti vastuvaidlematu vajadus osta omale jumestuskreem. Ärge isegi küsige. Mulle ei meeldi tegelikult üldse jumestuskreemid. Need on ikka pärisjube tsement. Aga mul oli seda vaja. Seega, poodi! Ja kui ma juba seal riiulite ees seisin, oli mul vaja ka põsepuna. Sest kui juba jumestuskreem näos on, siis on ka mingit värvi vaja... Või umbes nii.. Ma vaatan palju What Not To Wear-i, seal räägitakse :D
Kuidagi toppisin ma oma uude tillukesse kosmeetikakotti ära ka need paar uut jubinat, kuigi lukk ei tahtnud enam sugugi nii mõnusalt kinni minna. Tuli päris pingutada, et kõik ära mahuks. 
Aga kui mina juba millessegi süvenen, siis suure põhjalikkusega. Ja pärast veel paari What Not To Weari osa ning tutvumist paari hardcore moeblogiga jõudsin ma arusaamisele, et mul on vaja lauvärve. No nii mõned. Paar tooni. Umbes. 
Ja kui ma lõpuks poodi jõudsin, tulin ma sealt ära paari karbi ja viie tooniga. Aga mõistuse piires ikkagi :D Ja sii oli juba väga raske kõike oma uude kosmeetikakotti ära mahutada. Seega oli mul vaja suuremat kotti. Õnneks tabas mind enne uut poetuuri mälestus ühest nunukast, mille ma aasta või paar tagasi jõuludeks sain. Ja see on ikka päris korraliku suurusega. Valasin sellest välja kõik sinna aja jooksul kogunenud kulinad ja blingi ning täitsin oma uue meigikraamiga. Päris korralik tellis sai. 
Enne kui kõik möödas oli, ostsin ma omale veel paar korralikku meigipintslit. Lauvärvi ja põsepuna jaoks. Noh, et oleks ikka korralik tehnika kogu selle ehitusmaterjali juurde :D 
Ja nüüd olen ma suutnud omale skoorida veel ka uue lõhna... Ja leidnud üles ühe ununenud lemmiku, mille ma ka oma kogule lisasin... Ma olen täitsa beib juba... Sellest võib probleem kujuneda. Alguses ostad kokku pintsleid ja värve, varsti vahetad välja garderoobi ja värvid juuksed plaatinablondiks vms. Natuke mures ma ju olen. Aga hetkel on natuke lahe ka. 
Eks me näeme, kuhu see moekarjatus välja viib lõpuks. 
Ma tegin teile mõned fotod ka. Et oleks ikka tõelise moeblogi stiilis. Et minu tüdrukutest lugejad saaksid aimu, kui algaja ma meiginduses olen ja et mu poistest lugejad saaksid igavusataki ja jääksid magama :D

Minu uus vana väike must kosmeetikakott ja vana uus roosa pantriga.

Minu paar uut pintslit ja paar uut värvi..
Kogu minu väike varandus.

Vasakul on minu äsjaleitud vana, paremal äsjaleitud uus :)

 

No comments: