Nov 19, 2012

Bittersweet

Oijahhh, ma saan ainult loota, et ma iialgi lapsi ei saa. Eile kolisime mu armsat beebi-õde Tallinna (22, kuidas ta juba 22 on??) ja tagasiteel oli kohe täitsa imelik ja veits raske tunne. Nagu oleks oma lapse kuhugi laia maailma saatnud. Ja mu veidi vanem beebi-õde on kaugel ameerikamaal ja ma sain öösel sealt juba mõne alarmeeriva sõnumi. Õnneks läks kõik hästi. Ohh, need hallid juuksed, mida nad mulle tekitavad... :))
Me käisime Krissiga kinos kaa, nüüd on mul viimane Twilighti osa nähtud. Ütleme ausalt: see pole kõige kehvem film sellest sarjast. Kuidagi on suudetud saavutada seda, et need mossitavad ja vesiste silmadega peategelased ei jää kogu filmist ainsana meelde ega võta ekraani üle. Olgem ausad, mulle lihtsalt meeldivad kõrvalosatäitjad palju rohkem, sest neis on palju rohkem emotsiooni. Ahh, mõnus õdede kinotripp kommide ja popcorni ja imala filmiga :D I lopved it
Korteri otsimine võttis mõnevõrra rohkem aega, sest mul pole uues autos enam teedeatlast. Kinkisin selle oma pesukoti tundmatule uuele omanikule. Kogemata. Aga olgu ta õnnelik :D Lõpuks sai kõik siiski korda ja Kriss elamisse ära paigutatud. Sain mõnusa pika sõidu tagasi koju ka veel kõigele otsa. Tore-tore päev. 
Ja nüüd peate te mind vabandama, mul on üks šoppingutripp kokku lepitud :D Kui veab, siis toon ma koju süüagi :P 

No comments: