May 26, 2012

The sun is setting on me

Tänane päev on olnud especially meeleolukas. 
I mean it. 
Ma olen taaskord lahkunud kodust suurte lootustega, 
Roosade unistustega sellest, kuidas ma oma lemmik-Raubaga lõbusalt aega veedan... 
Ja taaskord sain ma autos passida ja oodata ja oodata ja oodata :D 
Tema õnneks on tal üsna meelelahutuslikud sõbrad, 
Kes ei lasknud ei enda ega minu tujul langeda. 
Ma olen püüdnud pakkida ja Virumaale kolimiseks valmistuda, 
Aga asjad ei edene eriti. 
No täitsa lõpp!! 
Mu suve algus on tundide kaugusel, 
Aga ma lihtsalt ei suuda hetkel pakkida ja koristada ja otsi kokku tõmmata. 
Aga ma OLEN hüperenergiline ja ekstaasis :D 
Ma mõtlen seda tõsiselt. 
Ma olen ringi karanud, olen muusikat kuulanud, 
Jubedalt-jubedalt tantsinud, nutnud mingi eriti õudse USA lastekomöödia peale, 
Naernud Top Geari üle, ootan kannatamatult Eurovisiooni ja... 
Tänk gaaaaad, et mul alkoholi varuks pole, 
Ma hüppaks vist aknast alla :D 
Ma ise olen üsna veendunud, et mu diagnoosiks on suveärevus. 
Kõik hea on natuke liiga ruttu kätte tulnud, 
Liiga palju head ja uskumatut on praegu mu elus, 
Suurt osa ei julge ma veel kõva häälega välja öelda, 
Et neid mitte ära sõnuda :D 
Appi, mul on tegelikult enne homset nii palju ära teha! 
Kolm kotti pakkida, kolm toataimest lemmiklooma turvaliselt Rakverre viia,
Jätta endast Tartusse maha enam-vähem vaadatava muljega tuba.. 
Ja kõige selle ajal tuleb püüda mitte oma nahast välja pugeda 
Ja kuude eri suunda laiali joosta!! :D 
Ohjeeedam... 
Ma olen absoluutselt, uskumatult, hingematvalt ärev :) 
Appi, Eurokas hakkab viie minuti pärast ja mul pole veel koristamisega alustatud!

No comments: