May 7, 2012

So much better when we're together

Ma olen korraga uskumatult väsinud 
Ja uskumatult lootusrikas. 
Nagu ooterežiimil hetkel. 
Ma ei julge veel päriselt uskuda, et asjad paranevad, 
Aga ootus ja lootus on olemas. 
Ma tahan ainult, et asjad paremaks läheksid. 
Ma tahan ainult välja puhata ja mitte pidevalt muretseda. 
Ma olen väsinud sellest koormast, mis mul kaelas on. 

Hea on see, et on lootust. 
Hea on see, et ootamas on suur kuhi vabadust ja vaba aega. 
Ma tahan ainult päikest ja merd ja soojust.. 
Tahan veeta metsikult palju aega oma kallitega, 
Veeta päevi ja öid, naerda, sõita, jalutada, kuulata muusikat. 
Mul on millegipärast tunne, et see suvi saab olema viimane, 
Kus ma saan veel olla täiesti vastutustundetu ja käituda nagu laps. 
Edasi tuleb midagi suurt ja tõsist, mida inimesed nimetavad täiskasvanueluks. 
Ma kardan, et minust ei saa mitte kunagi tõeliselt tõsiseltvõetavat inimest. 
Ma lihtsalt ei ole selline. Ja mul on alati vaja ootamatult mõni roadtripp teha. 
It's just who I am. 


Mul on endiselt momente, 
Kus ma ei kujuta isegi ette, kuhu ja kuidas ma edasi tahan liikuda. 
Nüüd ma lihtsalt tean, et elu läheb oma rada 
Ja kõik probleemid lahenevad aja jooksul. 
Isegi kui sa neid ignoreerid, lõpuks kaob kõik minevikku. 
Hetkel ei taha ma muud, kui kõigel kolmeks kuuks kaduda lasta, 
Keelduda vaevamast oma pead kõige kurva ja raskega 
Ning elada täpselt nii, nagu ma tahan. Olla võimalikult õnnelik. 
Sügis toob selguse. Mis iganes see siis ka poleks. 
Kui mul pole elus ühtki muud eesmärki, ühtki muud teadmist, 
Peale soovi olla maksimaalselt õnnelik, kas see on siis hea või halb? 
Hetkel ma veel ei tea. 


Luba mulle, et sellest tuleb meie suvi. 
Et me eksime ära, saame päikest, avastame uusi kohti ja ujume end ogaraks :) 
Luba mulle, et mul tekib võimalus sinuga veel sadu kilomeetreid jagada. 
Luba mulle, et need kolm kuud on meie omad. 
Las siis sügis teeb korrektiive. 


Viimasel ajal on mul lihtsalt tunne, 
Et ma tegutsen 110% võimsusega, kui reaalse energia tase akus on ainult 25%
Ma ei tea, kui realistlik on loota et suvi asju muudab. 
Aga lootma peab. Lootma peab.

No comments: