Feb 24, 2012

Like a river song

Ma olen nüüd ka vastuvõtul ära käinud, 
Direktorilt aukirja saanud, isegi kui see veidi petukaup oli. 
Iseenesest ikkagi tore kogemus ja meenutas nii väga vanu häid aegu. 
Ma olen ju kunagi neid vastuvõtte ikka näinud ja direktorite käsi surunud küllaga :) 
No igatahes on mul meeneks nii saadud paberileht kui kutse, 
Küsige, ma näitan teile teinekord :D 

Muidu on elu selline rahulik ja vaikne, 
Istun Tartus, vaatan filme, lipmsin šampat... 
Eks järgmisel nädalavahetusel jõuab koju minna. 
Yeah, üldiselt läheb mul hulga paremini kui varem 
Ja ma olen üsna veendunud, et kogu tänu kuulub vitamiinidele. 
Kui ma järgmise nädala veel koolis tubli suudan olla, 
Siis on auhinnaks mõnus nädalalõpp sõpradega kodus 
Ja muidugi sisemine rahu, et direktori tähelepanu ei läinud väga valesse kohta :D 

Ma pole siiani kindel, kas üksindus mõjub mulle hästi või halvasti, 
Aga viimasel ajal hakkan ma tundma, et on aeg reaalsusesse tagasi pöörduda. 
Otsida üles inimesed, kelle ma vahepeal maha olen kriipsutanud 
Ning minna ja vaadata, mis saab. 
Ma olen liiga kaua iseendasse süüvinud. Nii ei lähe miski paremaks. 
On aeg üles ärgata ja maailmaga jälle kontakti võtta. 

Ma olen ikka läbinisti imelik, tunnistan ausalt. 
Läbinisti imelik ja muutlik ja veider. 
Kes tahab teada, mis ideed mul hetkel peas liiguvad? :D 
Oh, ma ei räägi. Let it be a surprise... :P

No comments: