Feb 25, 2012

Crazy love

Ma olen teie eest meeletult tänulik. 
Lihtsalt selle eest, et te olemas olete. 
Et te mind ära ootate. Ja et te alla ei anna. 
Ma ei tea, mis saab. Või kuidas asjad kujunevad. 
Aga te peate seda teadma. Ma armastan teid väga-väga. 
Ja tahaksin teile palju rohkem vastu anda. 
Aga praegu tarbin ma liiga palju odavat veini ja mõtlen liiga palju iseendale. 
See jätab vähe ruumi kõigele muule. 
Aga te olete kallid. Kõigest hoolimata. 
Isegi kui me näeme kord kuus pooleks tunniks, 
Isegi kui ma ei taha rääkida, 
Isegi kui kõik muu on segane. 

Kõik läheb paremaks. 
Ja teil läheb paremini, kui te arvate. 
Ma usun teisse rohkem kui iseendasse. 
See on ainus mida ma öelda saan. 
Ma ei saa teie valu ja raskusi ära võtta, 
Ma ei saa maailma teisti tööle panna. 
Aga ma saan uskuda helgemasse tulevikku. 
See peab tulema, me väärime seda :) 

Ma olen teie eest sitaks tänulik. 
Isegi, kui ma seda muud moodi öelda ei oska
Kui ainult kaudselt, kirjutades. 
Te olete head, te olete väga head.

No comments: