Jul 28, 2010

Homme...

Ma ei saa aru, kuidas see minuga alati nii läheb.
Tundub, et reis ei jõuagi kätte,
Et aega on küllaga...
Ja siis on äkki tohutult kiire ja aega on nii napilt...

Eile öösel pesin veel teise masinatäie pesu,
Et oleks ikka võimalikult raske kogu selle
Riietekoguse vahel valida, 
Pakkisin mõned asjad kotti
Ja olen üldse suhtleline närvipundar.

Ja muidugi pidi pesumasin just eile kinni jooksma
Ja muidugi valisin ma liiga kõrge temperatuuri.
Mul vist päris veab, kui need püksid lõpuks
Barbie-suuruses pole.
No kuivama riputades tundusid küll okeid, aga...

Ja gaaddämn, siis on mul veel see kooliasi teha.
Ma tahaksin hetkel tegelikult kolme-nelja asja
Korraga teha ja toimetada, 
Aga nojah, siin ma siis olen.
Typing away :D

Ma lihtsalt ei taha veelgi rohkem närvi ajada end, 
Mis tähendab, et ma püüan tegevusi edasi lükata
Ja vähem teha ja vähem mõelda...
Mis tähendab seda, et miski jääb tegemata
Ja palju jääb viimasele hetkele.
Ma olen lootusetu, I know, I know.

Niih. Nüüd siis kohv lõpuni 
Ja... Näeb siis edasi.
Ausalt öeldes mul kõhus keerab.

Ja homme. Kell 21.10 start Londoni suunas.
I can make it.

No comments: