Jul 22, 2010

And what about me

Pärast nii mõndagi hägusat ja vähem hägusat vihjet
Minu vanuse ja suundumuse kohta...
It got me thinking.

Jah, ma olen suhteliselt kindel,
Et mulle siiski meeldivad mehed.
Noh, kunagi ei või vist päris kindlalt öelda, aga...
No ütleme, et tõenäosus on.

Jah, selle õige leidmine on raske.
Ja mina näiteks pole siiani leidnud kedagi, 
Kellele ma suudaksin usaldada...
Põhimõtteliselt iseenda.
Jah, on olnud selliseid... Rohkem-kui-meeldimisi.
Aga mingisugusegi vastuhuvi korral
oleksin ma arvatavasti karjudes vastassuunda jooksnud.
Ma mängin kindla peale,
Mis pmst tähendab, et ma võtan omale kinnisideeks
Ainult selliseid mehi, kellega mul vähimatki lootust pole.
Ja jah, ma ei usalda mehi.

Ma ei taha öelda, et ma ei salli mehi, 
See pole tõsi.
Ma võin nendega väga hea sõber olla
Ja viimasel ajal olen ma isegi nii kaugele jõudnud, 
Et suudan neilt abi paluda ja vastu võtta.
Aga ma pole kunagi oma 24 eluaasta juures
Suutnud ühtki meest läbinisti usaldada, 
Lasta mõnd omale romantilises mõttes lähedale
Või lubanud endal mõne peale 100% loota.
Ma ei saa.
Ma pole kindel, kas ma seda kunagi suutma hakkan.

Never ever let yourself be weak again.
Never lay yourself in the hands of another person.
If to be strong and live life without pain
Means being alone and distrustful...
Maybe that's how it has to be then.
You can't be broken again.
You wouldn't survive it intact.

No comments: