Jul 16, 2010

Different angles

Mul on kõik planeeritud. Ja valmis mõeldud.
Ja vabandage mind siinkohal, 
Aga hetkel luban ma omal unistada. Ja suurelt.
Ma tahan et see juhtuks ja ma olen nõus selle nimel töötama.

Täna on muide oluliselt kergem.
Unistused võidavad alati :D
Nii raske on meeles pidada, 
Et tuleb positiivsele keskenduda 
Ja kõik negatiivne mööda lasta.
Mitte hinge võtta.
Sest tõesti, ei ole mingit paremat valemit 
Õnnelik olemiseks kui lihtsalt...
Keskenduda kõigele sellele heale ja ilusale, 
Mis su elus on.
Olgu seda vähe või palju,
Aga lihtsalt võtta omale aega et olla tänulik.
Ma püüan, kuigi see alati ei õnnestu, 
Leida hommikul enne voodist tõusmist 
Tahtmist, viitsimist ja viis minutit,
Et kõik head asjad, suured unistused 
Ja lootused algavaks päevaks 
Oma peast läbi lasta.
See loob alustuseks kohe sellise tüüne meeleolu.
Kuigi, nagu ma ütlesin:
Ega see alati õnnestu ka.
Vahel pole lihtsalt üldse tahtmist, 
Vahel unustan ära. 
Vahel ei leia aega ka :D

Õnnelik ei ole tegelikult raske olla, 
Vahel me lihtsalt unustame ära, 
Kui lihtne see on :)

No comments: