Aug 18, 2010

Long time no see.

Ma tahan midagi suurtoma elus muuta.
Vahelduseks olla arvestatav inimene.
Tublim ja vastutustundlikum ja...
Ma vajan eesmärki. Projekti.

Ja ma arvan, et olen selle leidnud.
Mul on vaja lihtsalt asjale metoodiliselt läheneda.
Reeglid paika panna ja alustada.
Ma tahan midagi uut ja teistmoodi.
Mul on vaja oma elust välja as
Et pead klaarida.

Ma arvan, et ma lihtsalt hakkan nüüd 6nnelikuks.

Kas keegi sügisest Aqvas j6ukas ja ujumas 
Tahab hakata käima?
Mul oleks kuriteopartnerit vaja :D
Ma ise m6tlesin et paar korda nädalas v6i nii.
Ja ma tahan sel sügisel korralikult Tartusse j6uda.
Sest Tartu ja sügis käivad lihtsalt kokku.

Ja k6ik see muutmistuhin ja projektide teema
Kerkis 6hku eile 6htul
Kuima äkki aru sain, 
Et k6ik need, kelleta ma oma 6htuid enam ette ei kujuta
Lähevad nüüd päris pikaks päris kaugele.
I got worried.  

No comments: