Aug 21, 2010

It's come to this

Kõik muutub. Taaskord.
Minu maailm saab uue ilme
Ja ma ei tea veel, kas see on hea või halb.
Kõik mu kallid ja kallimad
Lähevad nüüd kuhugi ära.
Ja kõigil on oma elu.
Ja mina jään ikka siia.
Nagu alati.
Ja mõnes mõttes irooniliselt, 
Sest kunagi olin ma nii-nii kindel, 
Et ma olen esimene...
:)


Never put your trust in faith.

Ma loodan lihtsalt, et nad teavad
Kui väga-väga-väga ma neid armastan.
Ja et me päris võõraks ei jää.
Jah, ma tean, et see pole realistlik.
Mõnega neist/kõigiga neist/osaga neist
Juhtub see nagunii.
Me kaotame üksteist silmist.


Ma olen ühtaegu õnnelik ja kurb,
Ja ootusärev :)
Eelkõige nende pärast.
Ja ma olen nii rõõmus, et nad nii rahul on.
Ja kurb olen ma...
Mineviku pärast, eelkõige.
Selle kadunud mineviku pärast, 
Mis oli üks kõige lõbusamaid ja rõõmsamaid aegu
Mis mul kunagi on olnud.

Ja ei, ma ei hakka masetsema
Ega vihjama, et need ajad jäävad mu elus viimaseks.
Me kõik teame, et see oleks vale :D
Neid tuleb veel ja veel ja veel.
Aga siiski.
For your information:
See segane, twisted, rõve ja ebanormaalne gäng
Oli kõige rohkem perekond, 
Mille ma omale väljaspool oma perekonda leidnud olen.
Mõnikord rohkem perekond kui... Perekond :)


Ühes julgen igatahes kindel olla.
Nad saavad kõik superhästi hakkama.
Ja nad kõik saavad õnnelikuks.
Ja sama kehtib minu kohta ka.
Sest ma olen ju ometi nii ainulaadne ja vastupandamatu :D


There's a future out there.
And it's up to us to make it.
So let's make it the best we can.


I'll give you all the love I have
For just being you.
The life we're living is actually a dream :)

No comments: