Aug 28, 2010

Cigarettes and chocolate milk

Meie suve ametlik lõpp.
Võib selle kohta vist nüüd öelda.
Ja ma süüdistan Märti läbinisti oma emotsionaalse purske eest, 
Mis ma Kantsi hoovis täna sain.
No tõesti.
Ega te siis Aafrikasse koli!

Aga kuidagi imelik ja kurb on mõelda, 
Et meie suurepäraselt segane gäng
Kolib nüüd nii laiali
Ja paratamatult mõned suhted katkevad.
Ma tahaksin loota, et meie sellele reeglile ei allu, aga...

Deeeem, kui kallid ja armsad ja lahedad ja kummalised te olete!
Ma ei usu, et te teate isegi, kui väga-väga ma seda suve igatsema jään.
Hoiame kokku, okei?

Ja see sinu jutt vähestest headest sõpradest, 
Suurepärasest suvest ja kõigest muust...
Sina olid ülipurjus ja ma naersin küll, 
Aga see on tõsi.
I feel just the same.


Ma pole kaua nii hullult naernud
Ja nii mõttetul põhjusel pisaraid poetanud.
Aga mõnes mõttes oli see ühe päris laheda etapi lõpp.
Gaad, ma olen ikka selline viripill.
Ühesõnaga.
See suur armastusering oli tore
Ja ma poleks osanud paremat suve lõppu tahtagi.


Septembris näeme!
Ja kõik see purjus jutt, mida te homme enam ei mäleta...
No worries, I will :)
It was the best.
Te olete kõik nii-nii kallid.
Ja me ei kallistagi piisavalt, 
Aitäh selle aastase varu eest täna :)


P.S. See mu emov post siin
      On kõik läbi ja lõhki Märdi süü.
      Tema muutis mu selliseks vesiseks.
      Aga ta saab andeks, sest ta on purjuspäi ikka selline pehmik :D

No comments: