Aug 26, 2010

On the ledge, but I can't leap...

Tunne on hea. Kõigest hoolimata.
Eilne on möödas ja täna on lihtsalt... Hea :)

I wanna spend tonight just looking in your eyes.

Meil on nii kummaline seltkond.
See mõte jõudis minuni eilse kummalise tuju ajal.
Maailma lahedaimad inimesed,
Maailma rõvedaim, naljakaim jutt...
Ja nii vähe tegelikkust.
Võib-olla selles asi ongi.
See on nagu escape.
Olla koos ja mitte mõelda vastikule reaalsele maailmale
Kusagil seal väljas.
Aga eile sain ma äkki aru, 
Kui vähe ma neist inimestest tegelikult tean.
Kui vähe me tegelikult räägime sellest, 
Mis tegelikult muret teeb või mis vaevab.
Või polegi meil muresid?

Või mõned on, aga ei taha head õhkkonda negatiivsega rikkuda.
Kõik on võimalik. Vahel ma tahaksin neid natuke rohkem usaldada.
Ei, see sai natuke valesti nüüd.
Usaldus on, aga... Thaaks neile natuke rohkem rääkida?
Et nemad natuke rohkem räägiksid?
Mitte, et meil juttudest puudust oleks :)
Igaüks saab oma aja rambivalguses :)

Ma tahaksin juba septembrit ja siis oktoobrit.
Mul on kindel plaan 1.-3. oktoober tartus oma sünnat pidada.
Et oleksid kõik nemad ja lihtsalt olla, 
Teha kuhjade kaupa kokse ja süüa pitsat või midagi
Ja vaadata A-rühma vanu osi
Ja ennast korralikult täis juua ja järgmisel hommikul
Pohmelli põdeda :D
Ma loodan, et kõik lähebki nii.
Isegi see pohmelli osa :D
Ja et kõik saavad tulla.
Peaks ju saama?
Enamus resideerub nagunii Tartus ja sealkandis, 
Rakverest saaksid üksikud minuga ka Tartu.
Palun, tulge, eks? :)

Ja ma ei suutnud otsustada milline läbinisti imal
Boybändi video siia üles panna, 
Mis teemaga kokku läheks...
Aga ma vist leidsin.
Nautige rõõmuks :D


No comments: