Jun 28, 2009

Uusimad uudised

Ma olen nüüd ametlikult rollerikiller.
Jep.
Ma ei saa enam IIAL end avalikkuses näidata,
Ilma et mõne rolleri ilmumisel
Mind kohe sellele järgi tormama keelitataks.
Nojah.
Eks ma olen selles ise süüdi.
Et siis 24. juuni õhtul.
Sõitsin Andrese juurest minema.
Ja otse ühele motikale peateele ette.
ÕNNEKS jäid kõik inimesed terveks.
Aga siiski.
Väike šokk, 5 minutit hüsteerilist naeru politseijaoskonnas,
Kapsaussi kadunud vunts ja kergelt avariiline parem esinurk,
Tunnid, mis said veedetud politseis,
Kindlustuses, autoteeninduses...
Ja noh, nüüd need lõppematud mõnitused.
Muidu läks väga õnnelikult ikka.
Motikamehel oli küünarnukk verine veits ja jalg valus.
Õnneks ei midagi kohutvat.
Oeehh..
Ja nüüd ma olen siis neetud :D
25 aastat MIINIMUM,
Enne kui keegi võibolla kolmeks minutiks selle värgi unustab.
Ja Käras oli eile lihtsalt meeletult lõbus.
Hoolimata rollerinaljadest.
Meeletu...
Piknik Kära pargis,
Kõik need superlahedad inimesed,
Lõpuks ka ametlik tutvumine mõnedega,
Keda ma muidu ainult teiste juttudest tean...
Meeletult nalja ja naeru...
Ja õlu, mida ma tavaliselt endale lubada ei saa :P
Ja üldse.
Väga PRO lihtsalt.
The Biilikud olid üle prahi, väga ägedad :D
Muahhh, mu musirullid!
Lähen ja vaatan, mis minu munapudrust saab nüüd.

No comments: