Jul 4, 2009

Kui me chillime :P

Eilne õhtu oli päris huvitav.
Omal moel :P
Päris palju sai igasuguseid ilusaid vaateid nauditud.
No tööpäev oli totaalne surm,
Ma olen iga kord nii meeletult väsinud,
Kui koju jõuan, et...
Rrrh.
Peaks laskma perearstil rauataset määrata jälle,
Ei kujuta ette, millest selline pidev väsimus muidu,
Raudselt aneemia jälle.
Nii palju mu tervislikust seisundist :D
Ja siis eilse juurde tagasi...
Amm..
Et siis väike istumine Andrese juures,
Teema tema koera ümber (see kutsu on nii nummiiii! :D)
Ja evakueerumine Foxy vanaema maja tagahoovidesse :P
Istusime seal ja üritasime mingit plaani paika panna...
Ja tekkis idee Võsu poole sõita,
Esku kabelis käia ja nii...
Noh, mõeldud, tehtud :P
Võtsime tanklast kütust ja Esku it was.
Väga mõnus oli, kui sääsed välja arvata.
Hämar, aga mitte pime, suured puud, vaikus...
Ja Andres orgunnis meile sissepääsu kabelisse ka,
See on tõeliselt armas koht...
Tahaks kunagi mingi jumalateenistuse ajal seal olla...
Noh, mitte et ma eriliselt usklik oleks,
Aga see kabel ja Vainupea oma, nendega mul on see mõte,
Et seal võiks tohutult ilus olla istuda ja sellest osa saada.
Kuigi ma tõsiselt kahtlen, et see kunagi juhtuks :)
Jah, ühesõnaga...
Kuulsime natuke Esku ajaloost ka,
Üht päris õõvastavat juttu elusalt maetud naisest,
Kes kirstukaanele koputas ja pärast välja kaevamist
Peale esimesest õhusõõmu päriselt ära suri...
Natuke õudne oli seda hämaral kalmistul kuulata,
Aga ikkagi põnev ja lahe kaa.
Ja siis sõitsime Vainupeale,
Seisime Foxyga pikalt rannal,
Külm liiv taldade all ja rääkisime ja rääkisime...
Ja mingil hetkel ma sain aru,
Et see, mida ma olin loojanguks pidanud, on vist koit hoopis,
Sest ilm läks pigem valgemaks kui pimedamaks :)
Njah.
Elu pole iialgi rahulik ja ei tee peaaegu kunagi seda, mida temalt ootame.
Sooviksin ülekõige kõigile oma kallitele hingerahu ja õnne,
Aga no ei lähe alati nii...
Ühesõnaga...
Mina olen ikkagi olemas.
Alati.
Ja iga torm läheb ükskord mööda.
Armastan.
Väga-väga.
Musid.

♥ ♥ ♥

P.S. Kellel iganes tekkis idee võtta kusagilt kaasa
Tuhatoosina kasutatud gini purk
Ja panna see minu autosse vabalt veerema,
Ma tahaks selle inimesega lühidalt vestelda.
No tõesti.
Ma panin oma sõrmed selle tubakase vedeliku sisse,
Tänk juu. Rääkimata automattidest.

No comments: