Jul 12, 2009

Risks worth taking :)

Et siis kaks ööd järjest kell viis magama.
Kooo-hutav :D
Ma olen nii sleepers koguaeg,
Tahaks lihtsalt noriseda nurgas kuskil :D
Aga ei, olgem ausad...
Ülilõbus on olnud.
Üle pika aja väga mõnus nädalavahetus.

♥ ♥ ♥

Näiteks eile.
Maarja juures pannkoogid,
Loll iba, rõve Andres :D
Ja siis KK, kus on alati omamoodi mõnus...
Issand, see on juba nagu teine kodu mulle ka! :D
Ma olen alla käinud ikka hirmsat moodi :D
Ja korraks käisin Vinnist läbi,
Vaatasin teise osa oma inimestest üle...
Kuidagi lihtsalt... Tšill selline :)
Ja siis Kärasse tagasi, seal oli ikka täis hullar lahti läinud
Mu saabumise ajaks :D
Aga ma ei tea...
Ütleme nii, et mul on hetkel kuidagi super-stabiilne aeg...
Kõik on minu sees väga hästi,
isegi kui mu ümber veel pole.
Ja see on hea tunne. Ise ennast nii hästi tunda,
Et ümbritsevate muredega tegelemine minust liiga palju ära ei võta.
Et ma ei kaota igal hetkel oma närvidest ja südamest mingit tükki,
Kui ma kellegi ängi ja mure pärast ise ängistuses ja murelik olen.
Mulle meeldib praegune aeg.
Mul on lõpuks selline tunne,
Et ma suudan kõigega hakkama saada.
Et ma ei lagune iga hetk tükkideks.
Et lõpuks olen ma mina ise ja et ma olen sellega tõeliselt rahul.
Jah, mul on hea aeg.
Ja kuradi-kurat...
Tõrvatilk meepotis, mida me hetkel ei aruta.
Veel mitte.
Võib-olla on see lihtsalt mu ettekujutus.
Peab olema.
Seda pole olemas.
Mul on hea aeg :)

No comments: