Jul 14, 2009

Mush-mush

Ma olen arvatavasti langenud mingi suurema
Identiteedivarguse ohvriks...
Mu ID kaart on kusagile jälejtumalt kadunud
Ja autodokumendid kaa...
Või noh, autodokumendid pole jäljetult kadunud,
Nad on autoteeninduses,
Kust mulle neid eelmine kord tagasi ei antud.
Et siis jah.
Kõik asjad kaovad ära kuhugi.
Tegelt mul on päris hea aimdus,
Kus mu ID ka on,
Aga kindel pole ja otsima kah ei oska nagu minna.
Et siis loodame ausatele kodanikele
Ja ootame teda kunagi koju tagasi vms :P

♥ ♥ ♥

Ja veel.
No pole olemas,
Et üks inimene on nii õnnelik kui mina :D
Nagu päriselt-päriselt...
Ma olen lihtsalt mingis surematus mullis praegu :D
Kõik on ko-oo-oo-ohutavalt hästi :)
Ja btw...
Ma lihtsalt JUMALDAN kõiki oma musikullakesi :D
Ja ootan pikisilmi seda Inglismaa trippi,
Mis mind Jumala ja Arti ees heasse valgusse seab,
Sest isegi okaskroon ja ristil rippumine
Pole arvatavasti nii piinavad, kui see :D
Et siis tagasi tulles olen usklike seas kõrgel positsioonil :P
Japh, Inglismaa...
Liiga palju on teha, liiga vähe on raha...
Tegelt...
Ehhh, ei jõua ikka ära oodata :D

No comments: