Jun 14, 2009

Et siis...

Okei, ma olen haige nagu koer,
Kurgus kraabib ja ninast ei käi õhk juba viis päeva läbi,
Aga so what :D
Üldiselt on ikka täitsa mõnus olnud.
Sest mis ma kõik teha olen saanud?
Vallika serval neljapäeva õhtul tšillida,
Üle pika aja lihtsalt olla ja mitte ülemõelda,
Kell kolmveerand neli hommikul ajusid ragistada
Ja püüda aru saada, mida tahab oma messiga öelda inimene,
Kellest ma tema parematelgi päevadel väga vähe aru saan :P
Ja siis reedel natuke tööd ja õhtul Kauri lõpukas,
Hobused, Riinale lillede varastamine,
Kära park, VÄGA emmm.. lõbusas meeleolus Märt,
Pannkoogitegu kell kolm öösel Janari tagaaias...
:D
Me oleme ikka lahedad :D
Ja siis eile,
Kui oli Riina sünna tähistamine,
LOOMULIKULT meie seltskonnale nii iseloomulikud rõvedused ja dirty talk :D
Ja Virma, kus me kaua ei suutnud olla...
Korraks nägin Andrest ja Ivarit isegi,
Kuigi ma sain ainult selle napi rõõmu, et neid koju viia :)
Teinekord peab end ikka varem Kärasse ära paigutama,
Tahaks ikka rohkem neist...
Kuidas see oligi?
Ahjaa: väga, Väga, VÄGA lahedatest pidudest osa saada :D
Tegelt ootan kõige rohkem hetkel
Oma musirulli kaugelt maalt tagasi
Ja 19. juunit, kui on Vennad Lõvisüdamed
Ja Jaanipäeva!
Supersonic, diabolic Freak!!! :D
Revolver, here we come :P

No comments: