Jun 7, 2009

Miks ma siis ikkagi KK-lasi nii väga jumaldan? :D

Ühesõnaga.
Nagu kirjand siis :D
Ja räägime 6. juunist.
Minu tibumusirullikese sünnipäevast :P
Päev, kus tervel Rakverel olid päevad :D

***

Et siis...
Kell pool neli saabusime lõpuks Pikale tänavale,
Uudistasime müügilette ja lonkisime VT maja hoovi.
Seal siis noortebändid esinesid :P
Ja mudugi olid kõik juba enne meid kohal.
Aga so what.
Me siis istusime ja vaatasime
Ja nalja sai ikka rohkem kui rubla eest :D
Muidugi me neid bände, kes alguses olid,
Eriti ei teadnud.
Seega südametunnistus eriti ei vaevanud,
Kui lõunapausi aeg kätte jõudis.
Mugisime Bamboos kõhud täis ja..
Kui me platsile tagasi jõudsime,
Olid The Biilikud juba alanud :(
Aga vähemalt ei maganud neid täiesti maha :D
Ja siis veel Kampsikud,
Kes olid meie programmis kesksel kohal...
No loomulikult pidime me Märdiga mingi huumoritunnikese pidama
Ja pikalt mingit ainult meile mõistetavat teksti ajama :D:D:D
Ühesõnaga, tema peseb minu pükse ja mina tõstan tema ratastooli :P
Enne kui Kärasse suundusime,
Käisime minu juures.
Ja Inglises Kädil külas :D
Ja alles siis KK.
Alguses oli seal muidugi tühi.
Aga kui rahvas juba tulema hakkas, siis oli ruum varsti täis kaa :D
Ja no ei ole rõvedamaid inimesi kui need,
Ma pole enne näinud, et iga saabujat
Meeletu grupikepiga vastu võetaks :D
Leeni jooksis, kilekott jalas, mööda parki
Ja ma olen suht kindel, et keegi üritas mind pilastada kaa :D
Igatahes olin ma mingil hetkel Kära pargis murul selili :D
Ja mis rõvedused!!! :D
Täiesti kirjeldamatu tekst...
Ja ma sain tark olla kolm minutit ja mingi loogikaülesande ära lahendada :D
Oi, ma olen siiani nii uhke enda üle :P

***

Ühesõnaga.
Nad on rõvedad.
Ja meeletud.
Ja lärmakad.
Ja šokeerivad.
Ja tobedad.
Ja enamjaolt täiesti purjus.
Aga däämd, nad on kõik ikka nii kallid kaa :D
Ainulaadsed täiesti :D

No comments: