Jun 24, 2009

Kämpimine ja jaanipäev ja Revolver ja kapsad :D

Sellest, hoiatan ma ette,
Tuleb VÄGA pikk postitus :P

♥ ♥ ♥

Kõik algas sellest,
Kui me Leeniga 21. juunil
Peipsi äärde kämpima läksime,
Ilusa laagriplatsi saime,
Tule üles tegime,
Vorsti sussima panime
Ja telgi üles seadsime :D
Lugesime, lobisesime,
Vaatasime inimesi ja loodust...
Tapsime miljoneid sääski,
Solberdasime Peipsi järves...
Kohutavalt väsitas ära :D
Järgmisel päeval tulime tsivilisatsiooni tagasi :D
See ei ole ikka õige asi,
Kui kohvi peab kaks tundi keetma
Ja päevas kulub pudel süütevedelikku,
Et tuld üleval hoida.
Kodus sai lõpuks korralikult põõnata.
Ei, nature on ikka väsitav asi :P

♥ ♥ ♥

Ja siis, 22. õhtul kell 20
Saime Leeni maja ees kokku.
Pakkisime pagassi täis jälle,
Käisime poes ja ootasime Kädi töölt ära...
Siis viisime ta koju
Ja siis noppisime Arti koos Andrese kraamiga autosse
Ning hakkasime Vajangu poole sõitma.
Päris edukalt oleks sõitnud,
Kui Arti poolel teel tagaistmelt Kädi moblat poleks avastanud.
No tõesti.
Ühesõnaga, ots ringi ja Rakverre.
Vajangule jõudsime plaanitust 20 minutit hiljem.
Ja siis tuli välja, et Andresel oli lääps alles pooleli...
Noo, ma jõudsin pissipeatuse teha
Ja Leeni kaks suitsu tõmmata,
Enne kui vennad Trumanid sealt lõpuks minema said :P
Ja Roosna-Allikul pidas politsei meid kinni,
Sest mu autol ei põlenud juhipoolne esituli.
Ja politseinikul olid diktsiooni-probleemid :D
Aga kõik lahenes, trahvi ma ei saanud...
Ostsin Mäo risti tanklast uue pirni,
Mille Andres, mu automehaanika jumal,
Järgmisel päeval paika pani :)
Ja meie suundusime sel õhtul
Leeni maamajja Viljandi lähistel Suislepas,
Magasime telgis,
Saime sääskedest söödud
Ja puhkasime ootamatult hästi välja :P
Hehh, isegi konnade krooksumine
Ja automaki üürgamine ei seganud :)

♥ ♥ ♥

23. juuni
See kõige olulisem.
Mille nimel me tegelt kodust üldse välja tulimegi :P
Saime Leeni ema tehtud imemaitsvaid lihapirukaid,
Tuurisime mööda Suislepa vaatamisväärsusi,
Sõime Leeni poolt öösel tapetud tallekest :D:D
Okei, see oli pooleldi nali praegu :P
Ja siis läks sõit Võrtsjärve äärde,
Käisime Vooremäel ja Tõrvas,
Valgas ja Sangastes,
Võrus ja Põlvas ja Taevaskojas...
Ja lõpuks, peale pikka päeva matkamist,
Sangastes ekskurseerimist,
Seitset korda Võhandu jõe ületamist,
Võrus lõunatamist,
Taevaskojas ronimist ja higistamist,
Lõuna-Eesti linnade olematu liikluskultuuri kirumist
Ja Pühajärve äärde kogunenud masside vahtimist
Jõudsime me Annimatsile.
Hehh.
Selleks ajaks lohises mu autol piduritross vastu maad juba.
Väga masendav.
Ta teeb nüüd igal pidurdamisel väga jubedat häält.
Igatahes saime hea parkimiskoha
Ja mina sain Andrest teenindada ja talle õlut ostmas käia
Ja tema heaks Otepääle raha välja võtma sõita...
AGA.
Mitte selleks me seal ei olnud ju :D
Et siis Revolver.
:D
Nad on esimese korraga võrreldes ikka võrreldamatult paremad.
Arenguruumi muidugi veel on,
Aga no see oli ikka...
Agghh!
Kivikuningas oli üldse kõige parem muidugi,
Aga Marsi väike sõdur, mis mind eelmisest korrast kummitama jäi,
Oli sel korral ka ikka liiga hea :D
Sain lava ees kaasa röökida ja paar sita kvaliteediga pilti teha...
Hehh...
No on uued lemmikud, midagi pole teha :D
Huvitav, millal nende kirjadega T-särke müüma hakatakse?
Selle ostaks küll :)
No ja õhtu lõppes muidugi sellega,
Et kõik mu kolm kallist kapsast olid käpad maha joonud,
Kooberdasid mööda kämpingut ringi,
Kadusid mul vaheldumisi käest ära
Ja kui ma nad lõpuks suure karjumise ja tüliga autosse sain,
Siis oli veel tund aega möllu,
Karjumist,
Andrese pröökamist, et ta tahab tagasi,
Arti pröökamist, et ta on kõige kainem,
Leeni pröökamist, et kõik vait jääks ja korralikud oleks...
Emm..
Jahh.
Ja nagu alati, vandusin ma endale,
Et nende hulludega mina enam iial kuhugi ei sõida.
Arvatavasti ma murran seda lubadust :D
Aga jahh, ma ei mäletagi, millal mul viimati nii reaalne hirm on olnud,
Et keegi päriselt ka autost välja hüppab või miskit.
Ikka väga skeeri oli vahepeal.
Ainus põhjus, miks ma oma otsuse juurde jäin,
Et tuleme hommikuks Rakverre tagasi,
Oli see, et ma kartsin,
Et kui auto kinni pean kusagil metsaveeres,
Jooksevad nad kõik täis peaga metsa kuhugi
ja kaovad ära ja külmuvad surnuks.
Et igatahes...
Tohutu kergendus oli,
Kui nad kõik lõpuks magama jäid.
Ja ma sain täies vaikuses Ülenurmelt Väike-Maarjani sõita.
HND tuli imevaikselt automakist,
Taevas ei läinudki päris pimedaks,
Kõik norisesid vaikselt...
ja ma tundsin, et vatta hell :D
Tegelt nad on ju ikkagi minu kapsad,
Tehke mis tahate :D
Nagunii jõuame veel palju trippida :)
P.S. Ma siiski ei nõustuks Andrese väitega,
Millega ta tuli välja Väike-Maarjas kell kolm hommikul,
Nagu ma ei vääriks neid :D
See võis muidugi keelevääratus olla :D
Aga ma usun, et ma väärin neid päris hästi.
Ikkagi ülipro tripp oli, ülilahe kontsert ja üldse...
Nagu meie seltskonnas juba tavaks on saanud,
Kirjeldan seda kõike vaid ühe hüüdega:
"Bar Mitzva, JEEEEEEEE!" :D




2 comments:

Kädi said...

Whoohoo,Bar Mitzva!
:D

Arbuusisuhkur said...

Just-just :D