Jun 15, 2009

Ooo... :D

No polnud täna minu päev.
Öösel und ei tulnud,
Hommikul põõnasin liiga kaua... :)
Tööl sain kah paari "positiivse" elamuse võrra rikkamaks ja..
Ma ei ole veel päriselt seisukohale jõudnud,
Kas olen üldse puudutatud kaa, või ei...
Eks näe, mis saab.
Ja kui koju sain, olin juba liiga vässu, et mõelda :D
Ja koer pidi muidugi oma päevatoidu kolm korda välja oksendama,
Et mul tegevust oleks :P
Ja siis oli mul juba kergekujuline masekas,
Hull tunne, et iga hetk juhtub katastroof
Ja kõik variseb põrmu ja... :D
No ma olen juba kord selline, kui väsinud,
Siis muud mustad mõtted tulevad juba loomulikult :P
Aga siis tuli lihtsalt oma meetod jälle kasutusele võtta
Ja kõik läks paremaks.
Et siis, ma olen õnnelik ja tänulik:
♥ oma inimeste eest, kes olgugi kõik korraga kaugel,
on mul alati olemas, tean seda. Mina neil ka :)
♥ heade plaanide eest, mis tulemas. Teater, kontsert,
Jaanipäev ja Inglismaa... :)
♥ suve eest :D ikkagi soe ja mõnus ja valge...
♥ töö eest, mis ei murra konti ja laseb mõnusalt ära elada :P
♥ raha eest, mida ma ise teenin ja ise kulutan :)
♥ oma auto eest, mis mind viib ja toob :P

Elu on päris lill ju tegelt :)
Ja mustad mõtted kaovad arvatavasti korralikult magatud ööga :P
Ja siis veel :D
Kui keegi nüüd mingeid halbu uudiseid tahab tuua,
Siis andke tuld :D

No comments: