Nov 30, 2008

Kuidas ma Riias käisin vol Too High To Count =)

Kõik algas kuidagi segaselt tegelikult :D
Reedel oli meil tööl lühendatud päev,
Pooled inimesed jäid niisama tulemata
Ja kell üks olime omadega kenasti valmis.
Keegi peale Rene meie reisiseltskonnast telefoni ei võtnud,
Õnneks on tema ikka säärane kohusetundlik noormees :D
No sõitsin Rakverre, käisin poes ja siis bussi ja Tartu poole :P
Sõit oli pikk ja suhteliselt vaikne,
Tartus sain mina rooli ja seltskond täielikuks :P
Tartust Viljandisse, sealt Pärnusse ja siis Riiga.
Ma mäletan, et naerda sai, et päris igav polnud
Ja Fox näppis pidevalt raadiot ja kui ta raadiot ei näppinud,
Siis näppis ta navi ja kui ta navi ka ei näppind parajasti,
Siis oli ilmselt pausiaeg ja ta tegi väljas suitsu :P
Noo, Riiga jõudsime kaotusteta kohale,
Linnas sõitmine polnudki täielik nightmare,
Isegi kui läti politsei meid kaks korda kinni pidas,
Ühel korral lihtsalt selleks, et juttu puhuda ja
Meie kahtluste järgi ka selleks, et kuttidele strip searchi teha :D
Igatahes leidsime hotelli hoolimata oma hullunud navist väga kergesti üles :P
Sel kohal tekkis meil pisuke probleem seoses kaheksa inimese olemasoluga
Kuuele bronnitud hotellitubades.
No ühe sõnaga, kaks sai lihtsalt sisse smugeldatud ja probleeme ei tekkinud,
Kuigi töötajad alguses ähvardasid küll, et tekib, kui üritame :P
Kuidagi juhtus nii, et kaks Tallinna tibi maandusid ühte kolmesesse tuppa
Ja meie kuuekesi, mina, Fox, Rene, Kriss, Birx ja Max teise.
Nii õiglast jaotust annab välja mõelda :D
Väike põhi tehti alla, isegi mina limpsisin jäägrit veits (A)
Siis läksid piduinimesed pidusse, Kriss ja Rene Riiat avastama
Ja mina pugesin suht kohe põhku :D
No kaua mul magada ei lastud, sest Kriss ja Rene saabusid tagasi
Ja kihistasid ja möllasid nagu kolmeaastased.
No palun.
Ja siis saabusid piduinimesed tagasi ja muidugi oli palju muljetamist ja sellist...
No ja mööbeldamist, et kõik ära mahuksid ja muud värki :D
Ja Renel oli ühel hetkel suur mure, et toa uks ööseks lukust lahti jäeti,
Sest nii võib "hommikul ärgata ja avastada, et kotte pole enam" :D
Oijeehh. Mudugi oli palju kohustuslikke roppe nalju
Ja nilbet juttu minu ja Rene vahel.
Ja teema minu sokkidega, mille ma raamatu vahele olin pannud...
No eks kutid teavad, millest räägivad, kui arutavad omavahel,
Kui hea on sokke murdunud voodi jala alla toestuseks panna
Ja kuidas neid hommikul vastu seina pehmeks tuleb peksta, et neid jalga saada.

***

Hommikul oli meie gäng söögisaalis nagu kanakari, ausalt :D
Järjekord absull ei liikunud, igaüks tahtis kommenteerida ja arutada,
Kaaluda ja valida, teised külastajad meid lahkelt just ei vaadanud :P
No igatahes küsimusi meile ei esitatud ja kõik said söönuks.
Start kodu poole kella üheksa paiku.
Tgaasitee oli tegelt äärmiselt sündmustevaene,
Sest kõik magasid, hambad laiali.
Vahepeal oli muidugi elavamaid momente,
Kui prilligäng poseerima asus ja Rene võõrastel päikseprillidel
Klaasid sisse tagus, aga üldiselt olid kõik vist suht väsinud :D
Mina ei magand terve tee jooksul silmatäitki ega midagi :P
Maximi viisime koju, Viljandi ja Rõngu vahele kuhugi,
Birxi Tartusse, ise kihutasime Rakverre tagasi,
Et buss ära puhastada ja üle anda.
Krissist ja Renest oli muide koristuse juures sama palju abi
Kui karjast kängurudest põhjapoolusel.
Kiunusid ja kihistasid ja mängisid lumesõda ja pildusid üksteist autopesu nuustikuga :D
No buss sai ära viidud, kõik koju ja magama.

***

Ja laupääwa õhtu poleks laupääwa õhtu ilma saunata :D
Kuidagi suutsime kõik kargu alla saada,
Seda hoolimata Foxi murdvast haigusest ja Rene masendavast aktiivsusest :D
Zaku kadus kusagile omi asju ajama, meie kolisime Vihula autosse üle,
Mina sain rooli ja sõit võis alata :D
Foxy maakodu oli külm ja skeeri ja vett ei olnud ja Fox oli unedemaal
Ja keegi ei teadnud kus on kaev ja mina püüdsin Vihulat akna kaudu kuuri saata :D
Hihhiii...
Aga üldiselt sai jubedalt nalja,
Vihula sai saunas käidud,
Rene esitles meile kõigile oma uut suusamäge,
Kriss esitles meile kõigile peenikeste sigarettide eeliseid,
Fox esitles meile kõigile oma nurruvat karunorinat :D
Eeehh, ja Andres hellas, tema lasime me rämedalt üle,
Sorri, düüd =)
No ei jõua meie kärasse, no ei jõua, tee mis tahad...
Lubasime iga hinna eest järgmisel nädalal talle külla sõita.
Aga tegelt...
No kas elu poleks igav ilma kõigi nende pehmete ja karvasteta?
:D
Elu alles läheb huvitavaks! :P

No comments: