Nov 18, 2008

Vahepeal.

Kuna ma olen oma blogiga ja postidega ajast juba NIIIIIIIIII maha jäänud,
Siis ma enam isegi ei ürita järele jõuda.
Ausalt. Kõik head naljad on nagunii juba meelest läinud.
Kes ei usu, et mul oli lahe, siis oli suht igav jahh :D

***

Ahjaa, ja teile, vinguviiulitele,
Kes ei suuda leppida sellega, et ma ütlen, et oli igav ja värki,
Siis siin on teile terve kuu kokkuvõte in three sentences:
7. november oli Andrese sünna ja me tähistasime seda Pärnus Sugaris HND-d kuulates ja rõvedusi rääkides, aga see ei olnud tegelt üldse võrreldav järgmise päevaga, kui me Foxiga, olles alles kell 5 hommikul magama saanud, kell 12 ärkasime, et Andresele ja Birxile üllatussünna korraldada, oi see läks hästi korda: olid õhupallid Selveri all parklas, šampa, lahedaim rahvas, peomütsid, palju alkot, tiaarad ja kingid, süüdatud sünnipäevatort, mille nimel pool rahvast tõsiseid põletushaavu sai ja mille sünnipäevalaps hiljem vastu põrandat virutas ja üldse kõik, mis ühe hea peo juurde kuulub, kaasa arvatud minu närvi mustaks minek ja väike plahvatus (vaadake pilte tervest peost meie fotoalbumist, siia riputada ei julge) :D
Siis on mul mingi ähmane mälestus Porkunis hüppetorni otsas kõõlumisest, aga ma ei suuda seda enam tagantjärele paika panna, millal see oli, tean ainult, et Zaku püüdis mind vette tirida ja Rene tahtis Foxi vette lükata ja Margo oli ka seal kusagil, definitely, nii see oligi ja noh, mis siin ikka, eks, siis tuli see nädalavahetus, kus me neljapäeva, mis on juba vabalt nädalalõpp ju, öösel Foxi vanaema maja kõrvalhoones olime ja mingit huvitvat koosistumist tegime, kus tegutses kurgigäng ja Foxi vanaema kübar sai ära hooratud, magama sain alles kell neli, sest olen netisõltlane, see pole aga reede seisukohalt kuigi tähtis, sest reedel tuli Birx koju ja nad Kadriga läksid Viitnale sünnale, kusjuures meie, st Rene, Kriss, mina, Fox, Margo ja Zaku, tegime meil videoõhtu (ema oli Tallinnas ma unustasin mainida, aga tempo on kiire ka :P), sealt läksime Viitnale sünnat üle tšekkama, kusjuures autos oli täiega üks inimene liiga palju ja nii, no ei old hea pidu, viisin Krissi ja Rene koju ja ühinesin Zaku, Margo ja Foxiga Lokaalis, kus oli Black Velvet ja oi, kus sai tantsida, täitsa lõpp, kohe soe tunne tuleb sisse, kui meenutada; no ja siis me jätsime Margo Lokaali maha ja käisime Kebabis söömas ja hellasime Birxile, kes lubas endale järgi tulla, mida me kainda tegimegi peaaegu kohe, kui seda pooletunnist pausi mitte arvestada, eks - Margo tuli Virmast kebabi tuua ja siis Virma tagasi viia, Zaku sõitis meiega ja magas tagaistmel, norises nagu mõmmi ja kurtis oma kehva enesetunnet, tema ja Fox said peale Viitnat kohe koju, mina ja Birx viisime Kadri koju ja saime ise magama kella viie ajal.
Ja siis tuli laupäev, mis jääb alatiseks meelde kõige katastroofilisema Võsu peona ever, sest meil oli kohal üle kümne inimese, Martin oli perverses tujus, inimesed käisid saunas, joodi liiga palju, alguses ei tahtnud keegi O-sse minna ja pärast ei tahtnud keegi magama minna, me oleme suht kindel, et sel ööl võeti meie suvila-korteri õhkmadratsil ühe neiukese süütus ja järgmisel hommikul oli kõigil nii paha, et hommikusöögipaigaks valitud Bamboo Gardeni WC oli pidevas tules; aga enne seda kõike startisime meie Foxiga kella ühe ajal päeval Tallinna, ma olin nagu Superwoman ja isiklikult juhtisin lupäeva päeval tallinnas autot, leidsin isegi parkimiskoha, isegi kui see Foxi standardite järgi jäi sihtkohast liiga kaugele, saime Viru Keskuse Hessis Timoga kokku ja pärast tervitusi läksime sööma Viru tänava Hessi, peale mida toimus karusnahavastane rongkäik Tallinna vanalinnas, kus me olime hästi aktiivsed osalised, isegi, kui mulle ei antud plakatit ja värki, ma tassisin selle eest kellegi ruuporit ja Reporterisse saime ikkagi ja fotodele jäädvustati meid kahh, oi oli hiiglama lõbus, ehhee - no ja pühapäeva hommikulkui söök söödud, käisime veel Zakul tööl külas, sõitsime ringi, rääkisime tihketest rebaseurgudest ja kõvasti oli ka igasuguseid kapsaussi süütuse teemalisi nalju, tegin Vihulale ja Renele omal kulul valuvaigisteid välja, ema teegi skandaali eelmise öö peo pärast, korjas meilt ära kõik võtmed, mis selle paigaga seotud on ja lubs mu kodust välja kikkida, aga see on kõrvaline, sest õhtu oli vaikne selle eest, kõik magasid kusagil tihketes urgudes (ei, ma ei saa sellest naljast IIAL üle) ja ma olin sunnitud ükjsinda mööda maailma kündma, isegi tööle jõudsin kell üheksa pühapäeva õhtul, mis juba näitab selle õhtu meelelahutuslikku kvaliteeti.

Huhhhhh. No saite nüüd. Igav, ma ültesin. Sõrme otsa kasvab homseks nüüd kindlalt vill.

***

P.S. Täna käisime Foxiga Hessis kohvil ja siis Nurga, Vihula ja Zakuga Rutja lennuväljal ja värki :D Mul oli hirmus vahva, sain oma naastrehvidest 90% naeltest välja ja viimase bena ka ära kulutatud :P Mmm, mulle meeldib, kui õhtu kukub ootamatult vahva välja =)

***

Nüüd, kus mu võlg oma lugejate ees on tasa, siis... Ma poen põhku ja näeme millaski, kui mul rohke aega on ja ma pole tiisikusse mah kärvanud, nagu ema mu kolmenädalase köha järel ennustab :P

I feel blessed, because I have so many angels in my life. Ja ma ei väsi kordamast, et teie oletegi mu elu mõte, isegi kui ma suurema osa ajast olen sitt sõber ja veel sitem õde! Ausalt, mul kuidagi kogemata juhtub, tegelt ma tahaks täiega aint hea ja tore olla teiega =)
Teeme nii, et te kikite mu äässi teinekord, kui ma täielik bitch olen :P
Armastan teid, musirullid!

No comments: