Nov 27, 2008

Talverõõme ja muud :D

Hehh.
Maailma kõige lahedam asi on see,
Kui sa sõpradega Bauhofi platsil lumesõda mängid
ja sellekäigus peaaegu püksid kaotad.
Gaad, ma olin lähedal sellele momendile täna :D
Kõigist päevadest just täna jäi rihm koju :D

***

Mul on selline ukhe mamma tunne peal praegu :D
Tulevastele põlvedele mäelstuseks ajalooline hetk,
Kopitud otse msn-ist, nii nagu oli:


® TigeTikker says:
gaad.. ma tegin midagi uskumatut :D
® TigeTikker says:
seoses selle tüliga
® TigeTikker says:
küülikute pärast :D
Eeehh... Talvemõnud says:

:
Eeehh... Talvemõnud says:
ma ei julge küsida...
® TigeTikker says:
:D:D Tegelikut kui nüüd järele mõelda siis enam lollimat asja ei ole millepärast tülli kiskuda ma arvan. Kiri küülikutest ja sihuke jama. Ma sain sinust valesti aru ja sina minust. Olen oma lühikese elu jooksul juba küllalt lolle arusaamatustülisid maha pidanud.
Oleme kaks täiskasvanut ning Ma arvan, et las ta jääb ja kui mul kunagi peaks kibe tahtmine olema ahelikuju edasi saata siis üritan sind
® TigeTikker says:
meeles pidada. Diil? ;)
® TigeTikker says:

(H)
Eeehh... Talvemõnud says:
=) I'm so proud of you...
® TigeTikker says:
:D mina ka
Eeehh... Talvemõnud says:
I feel like a momma right now :D gaad, my baby is all grown up
® TigeTikker says:

:D
® TigeTikker says:
ei aga ausalt.. see kiskus juba nii ära.. igahetk ootasin kirja teema: davai saame kokku...
Eeehh... Talvemõnud says:

:D
Eeehh... Talvemõnud says:
õige kaa
Eeehh... Talvemõnud says:
tubli oled mul ikka (K)
® TigeTikker says:

:P

***

Näete? Näete=! Minu kasvatustööst on kasu olnud...
Temast saab veel korralik preili :D

No comments: