Nov 25, 2008

Valge Esmaspäev :D

Tänane algas kell seitse kellahelinaga.
Umbes kolm sekundit ei saanud ma aru,
Miks mu kaisuloomade kari, mis muidu voodist kogu ruumi krabab,
Järsku kadunud on ja mul on ruumi end sirutada :D
Siis muidugi tuli mõistmine.
Hehh..
Tööle komandeeriti mind ka kohe,
Niisiis riided selga ja kaheksaks maja ette.
Tööl oli tõeliselt huvitav ja vaheldusrikas,
Eriti tänu msn-ile ja orkutile, kus ma suurema osa ajast veetsin.
Päris palju patsiente jäi tulemata.
Leppisime Foxiga msn-is kokku, et õhtul peaks lumememme tegema või miskit.
Õhtul kodus kell seitse, elekter oli lõpuks tagasi,
Kodu oli isegi päris tänapäevane ja hubane nii :D
Kella poole üheksaks olin kuidagi suutnud end läbi lohistada šoppamistripist maamiga,
Kes ei orienteeru vaala keskuses ja kellele tulevad olulised ostud meelde siis,
Kui ta asub vajalikust riiulist kõige kaugemas võimalikus punktis.
Phuuuh.
Panin koti foxi juurde ja jalutasin läbi lumise teatripargi Vihula maja poole.
Mmm, peos oli mul kaks pepukat ja need tahtsid mind aegajalt lendu viia :D
:D Hull lahe oli näha Foxi lastud rebase kombel kilel lohisemas :D
Kuidagi, ärge küsige kuidas, õnnestus meil end
Vihula nuuksetest ja kergemat sorti orkaanist hoolimata Vallimäele lohistada.
Ja no ausalt... Minu arust oleme me kõik veits hullukad või midagi :D
Lund tuiskab, tuul puhub mäe otsast minema, kedagi näha pole
Peale ühe hulluka poisikese ja tema veel hullukama vanaema...
Ja meie oleme tulnud jala spetsilt selleks kohale,
Et kolm korda mäest alla lasta :D
no ärge mõistke mind valesti, megalt lõbus oli... Ma kiljusin omal kolmeks kuuks hääle ära...
Ja see suur kile, mille Zaku Vihula juurest nohistas, läks ka täiega asja ette :P
Teine kord peaks pilti tegema, kui neli inimest sellel korraga mäest alla tuhiseb :D
No ma sain naerda ja neelasin lund ja uskusin vähemalt neli korda, et suren ära :D
Kelguretk nagu Alaska vallutamine :
Jalutasime siis peale kelguretke Pikka tänavat mööda Virma poole,
Kui Foxi tabas loominguline idee süüa sidrunilund šokolaadinööpidega.
No palun... ei, jah, kes oma koeri ikka Pikal jalutaks :D
Vähemalt laps ise oli rahul :D
Virmasse saabusime üleni lumistena, mul ja Foxil pepukad peos,
Kuttidel kile kaenlas, mina kõkutasin veel oma hullukat naeru kaa :D
Istusime ja vaatasime, kuidas Vihula ja Zaku piljardit taovad ja lutsisime Fantat,
Kui kohale saabus Niko. :D Ma pole IIAL-GIIII näinud kedagi,
Kes oleks ilmselgemalt midagi tarbinud kui tema. Nagu palun.
Ja siiis tbas meid aastakild, lihtsalt sadas taevast alla :D
See võib olla parem kui rebase urg, See võib olla parem kui miski muu,
Jäägu see žürii otsustada...
Aga Niko karjus Foxile kõrvalruumist leti eest:
(ja pange tähele, see võtab enamusel naistel põlve nõrgaks, sest on nii romantiline!)
"Rebane, kuuuleee!! hakkame käima väää?"
IRW!!!
ma naersin ja köhisin läbisegi ja ma lihtsalt ei saanud...
Jah, ma unistan ise ka hetkest, seda pole küll veel tulnud,
Kui mõni kutt astuks ligi ja ütleks: "Hakkame siis käima vääääää?"
Oh, Eesti mehed... Andke armu :D
Peale seda humoorikat vahejuhtumit töllasime foxiga tema poole,
Ajasime Vihula ja Zakuga veel paar sõna juttu Vihula maja ees,
Fox jutustas mulle, kuidas ta oli enne sel õhtul Vihula ergutusel hange hüpanud
Ja alles puusani lumes seistes taibanud, et hange all oli kraav peidus :D
Ning loomulikult ei suutnud me läbida väikest rajakest lumes ilma,
et oleksime end mingisse suvakasse kohta selili heitnud ja lumeingleid teinud.
maailm on vähe näinud nii ilusaid ja lärmakaid inglikesi, kui meie (A)
No ja siin me siis nüüd oleme...
Pina Coladat olen ma tarbinud pool klaasi, sedagi Fantaga pooleks (kohutav idee, ärge kodus proovige!!)
Vaatasime Bridget Jonesi filmi teist osa,
Siis vaatasime Constantine'i, mis on tegelt täiega lahe film,
sellised kuumad mehed... nagu ausalt,
Põrgu on selles filmis täis jumalast trimmis ja vormis selliseid...
Noh, trimmis ja vormis luukeresid :D
Neile annaks iga kell kätte juu :D
Ja nüüd kobin ma vaikselt tuttu,
Sest homme on tööpäev ja kell on palju ja hoolimata kõigest sellest tekstist,
mis ma siia just kirjutasin, olen ma tegelt TÄIEGA korralik ja tubli (A)
Musin, mu kallid, näeme homme, kui veab!!! (K)

No comments: