Nov 23, 2008

Meie extra lumine ja extra juhtumuslik nv :D

Hohhoohhhoooo, kust ma alustan?
Vaatame siis...

***

Kõik algas reede õhtul, kui ma töölt kella viie ajal koju sain.
Magasin paar tundi ja kontakteerusin inimestega.
Öösel oli plaan Tallinna Ly sünnale sõita,
Ehk isegi Keilasse korraks sisse vaadata ja nii...
Start pidi olema kell kümme või nii.
Seega leppisin Evelini ja Leeniga kokku kella poole ühexax,
Et koos natuke lobiseda ja värki ja nii :D
Ja siis, umbes veerand tundi enne meie kokkusaamisaega teatab Fox mulle,
Et ta unustas mainida, et start on lükatud poole üheksale :D
Norm... palusin endale ajapikendust ja leppisime üheksaks kokku.
See ei meeldinud aga Evelinile, kelle arust ei oleks me siis piisavalt pikalt koos saanud olla..
Mis on temast muidugi täiega swiiit ja nii :D
Aga lõpuks ei suutnud isegi tema minu surematule sarmile vastu panna
Ja ma kangutasin nad Leeniga pooleks tunniks kesklinna Hagarisse =)
Mõnus oli Evelini jälle näha, isegi kui see oli nii üürike hetk üle nii pika aja.
saatsin ta veel maja ukseni ja lubasin end ahistada ja pilastada,
Enne kui Foxi juurde autosse istusin ja me Selveri juurde kuttidele järgi sõitsime.
Tagumised amordid nutsid küll veidi, kui kolm kutti sinna vajusid,
Aga polnud viga.
Kohe alguses läks päris lõbusaks ja lärmakaks.
Haljalas sain mina rooli. Tuli välja, et konditsioneer ei tee aknaid puhtaks,
Neid tuli kogu aeg taskurätiga puhtaks hõõruda :D

***

Enne Tallinnat otsustasime, et enne Keila, siis sünna.
Seega suund Keilasse.
Peatus mingis tanklas Jüris.
Kõik muretsesid süüa.
Umbes kolm kilomeetrit peale tanklat avastasid mu reisijad, et rumm on kadunud.
Keset teed keerasin auto ringi, me mõelmad Zakuga röökisime oma kopsud välja,
Kui silmapiirilt rekka paistma hakkas :D
Tagasi tanklas. Fox leidis Rene jalgade alt rummi üles.
Njahh, uuesti Keila poole. Normaalne :D
Umbes kümme kiltsa enne Keilat jäi autoraadio vait.
Viis enne Keilat jäid tuled hämaraks, kaugekate ja lähikate vahe kadus suht ära.
Paar kiltsa enne keilat kadusid peaaegu kõik tuled ära juba.
Mmmm... Njahh. Timo korraks tegi sellega midagi, tuled tulid tagasi.
Käisime sees ära, kuna mina olin normaalsete inimeste nurgas, siis ma ei tea sellest midagi,
Aga tundub, et Rene leidis Priidu küljest mingi põdra... eee...
Noh, põdra... eee... Naispõdra intiimse kehaosa või midagi :D
Mul oli nii piinlik seda preega kirjutada, te ei kujuta ette... Punastan lausa :D
Ausalt, ma pole süüdi, et see seltskond ebanormaalseks osutus,
Mina olen tegelt jumalasta korralik :D
Noh, igatahes kaua me seal ei olnud, ju Renele Priidu pakutud hüved nii ei istunud siis,
Igatahes hakkasime koju sättima.
Maja ees läks auto käima, kõik oli kena, kaks kiltsa Keilast väljas kadusid tuled ja raadio jälle veits ära :D
Pidasin teeservas kinni, keerasin süüte välja ja... eeemmm. Noh, autoke oli suht surnud peale seda.
No miski ei mõiganud lissalt.
Hellasime Timole, kes millegipärast ei saanud aru, kust kaudu me Keilast välja sõitsime.
Ei, ega jahh, nii palju võimalusi ju sealt Rakverre suunduda.
Kutid pidasid tee ääres autosid kinni, küsisid krokodille, Timo oli kadunud, külm oli...
Lõpuks saabusid Timo ja Gert, olid pigem moraalseks toeks ja nii...
Lõpuks keegi mesavend isegi peatus, krokodillid pidid olemas olema ja puha...
Sõitis natuke edasi, pidi ringi keerama end ja siis... Noh, ju tal oli probleeme lühimäluga,
Aga andis ketsi ja kadus horisondi poole :D
Ja olime jälle üksi. Pimedas. Külmas.
Üritasime autot käima lükata, tekkis mitu huvitavat olukorda, kui kõigi käed ei mahutunud
Auto pagassiluugile ära ja Timo pidi vahepeal Foxi pagassile oma käed panema,
Et sedaviisi auto lükkamisele kaas aidata :D
Igatahes oleks me tema poolest võinud veel mitu kilomeetrit autot lükata,
Kui ta Foxi pagassi oli avastanud. Ma ise ei katsund, aga pidi päris soe ja pehme olema.
Päris käpitav pagaasnik nohh :D
Ja siis otsustasime auto keilasse lükata.
Noh, ütleme nii, et zaku sai hakkama võimatuga ja on nüüdsest meie autoparanduse jumal :D
Igatahes, ma ei saanud päris täpselt aru, MIDA ta seal tegi, aga auto võttis tuurid üles nagu miška :D
Ja kujutage pilti, viisime Timo koju ja saime ise ka ilma probleemideta Rakverre.
Isegi Rene viisime ära ja puha :P
No ma ei tea, müstika lihtsalt.

***

Laupääwal äratas mind veits peale ühte Fox, kes tahtis minna linna talvesaapaid ostma.
Ajasin end majast välja, käisime bussi rentimas, et nad saaksid õhtul Pirate Stationile ja...
Noh, edasi sõitsime bussiga ja lasime Mitsul raskest ööst puhata (A)
Turuka alt sai Fox omale normid saapad,
Käisime läbi tema ema sünnipäeva peolt, valisime Foxile välja peogarderoobi ja...
Siis Atsile Vaekülla järgi, mind viidi koju ja nemad panid Tallinna ajama.
Kõrvalepõikena olgu öeldud, et pidu tappis Foxi kaunid kaunad,
Tagasi hakkasid nad sõitma pool seitse ja nähtavus oli umbes viis meetrit.
Ja veel skooris ta kingitusena jumala stiilse sõrmuse, ai, kadedust... :/
Igatahes, tagasi minu seikluste juurde :D
Õhtul lasin emal end Foxi juurde viia ja me varastasime sistadega tema auto otse maja eest :D
Noh, mis me siis tegime... Käisime Vaalas poes ja Hessis söömas,
Siis maandusime Rakvere Hollywoodis, kus ajasime naistejutte ja nii ja nii...
Rene hellas ainult umbes kakskümmend kuus korda.
Lõpuks võtsime tema ja Henri Seminari videolaenutuse juurest peale,
Käisime Eixis korra ja siis sõitsime mingite nende sõprade kannul Sämisse.
Sõbrad olid: a) joobes, b) neil olid suvekummid, c) nad tegid sõmmi ristis natuke piruette.
Väga stiil. ja ikkagi sõitsid nad kiiremini kui mina.
Enne oma sihtkohta nägime metssea karja teel.
Päris ilus vaatepilt ja nii :D
Hiljem tagasi linna, kärast läbi, rene koju ja ise ka.

***

Ja siis tänane, pühapäev.
Ema äratas mu pool kümme, et ma aitaksin tal toru ühendada.
Siis tagasi magama.
Kell üksteist äratas mu Zaku, kellele ma täiega ütlesin, et ei maga :D
Jagasime oma vaateid ilmast ja elust.

Tagasi magama.
Kell pool kaksteist kark alla ja siis sain teada, et meie kodus puudub ametlikult elekter.
Pole kütet, pole sooja vett, pole netti ega telkut...
Mhmhhhh... Natuke aega tiksusin, igav oli,
Tagasi magama.
Kell pool kaks äratas mu rene, kes tahtis linna sööma.
Pilk aknast välja... jahh, kõlab küll reaalselt.
Pool tundi hiljem äratas mu Fox, kes helistas häiret, sest oli rendibussi tagastamisega hiljaks jäänud,
Surusin välisukse lahti selle taga oleva meetrikõrguse hange kiuste ja hakkasin autot lahti kaevama.
Ärge Foxile öelge, aga mul oli aken ööseks veits praokile jäänud ja pool auto sisust oli lume all :D
Aga no worries, harjaga sai selle ilusti välja kraabitud.
Auto aknad olid täiega udused ja jääs jms, nagu koopas sõidaks, ausalt...
Viaduktil suutsin piirete järgi ähmaselt tabada, et olen veel teel ja nii,
Linnas oli nagu põrgu. Igalpool ummikud ja värgid ja asjad,
Mina nägin häguselt ohutulede rida, vältisin seda ala, mis eriliselt vilkus ja suutsin kuidagi Võidu tänavale saada.
Ja mis ma teada saan?
Mu teed blokkis Fox, kes oli suutnud rendibussi keset ristmikku lumme kinni sõita.
Aii, ma olin uhke, et mina kinni polnud.
Mingid tuttavad või võõrad vms vedasid ta lahti sealt.
Siis tekkis väike moment, kus Mitsu hästi tänavaservast hangets minema ei tahtnud saada,
Aga heade jalakäijate abiga sai sellest murest üle.
Teine kohtumine Foxiga oli lembitu tänaval rakvere soojuse juures, kus ta jälle bussiga kinni oli.
Ta püüdis mind korraks sellega alla ajada tänutäheks selle eest,
Et ma bussi hangest välja aitasin nügida. True Friend ma ütlen.... Istusin šokeeritult hanges paar sekki.
Kolmas kohtumine Foxiga Rägavere teel, kus buss rendifirma parklas kinni oli.
Lükkama ei hakanud, korjasime sita sealt kokku ja kolisime mitsusse üle.
Parklast saime peaaegu välja, aga kuna ma aknast välja ei näinud,
Sõitsin kogemata kõniteele lumevalli.
Njahh, see oli esimene kord täna, kui mitsu kinni jäi.
Fox kaapis, mina nõksutasin, umbes kümne minutiga olime tagasi teel.
Kuna me ringi keerata ei julgenud, siis sõitsime mööda Rägavere teed linnast välja.
Peale linna piiri jäime põlvini lumme kinni. Seal samas oli veel paar kõrgemat maasturi moodi asja ka, mida parajasti välja kaevati.
Alguses püüdsime kahekesi asjaga hakkama saada, siis tulid kaasinimesed appi, läks umbes kakskümmned minutit, enne kui me end isegi ringi saime ja minema, linna poole tagasi.
Unistasime Foxi juurde jõudmisest, et kümme tassi kuuma jooki hinge alla panna.
Ja kusjuures!! We totally made it! Kordagi ei jäänd kinni enam :D
Ainus miinus oli, et minu käed olid haiged rooliga sebimisest ja Foxi omad sisemise kojamehe tööst :D
See oli jah, suht fun vaadata, kuidas ta nagu mingi supernaine käega pidevalt udunevat akent kuivatas :D
Aga muidu on see auto toaalne LumeHummer ja värki :D
Saabusime Foxi maja juurde, kus ma ta natuke hange kinni sõitsin jälle,
Tormasime nagu noored hirved läbi puusani hangede majja, Fox pani kohvi üles ja...
Siin me oleme nüüd (A)
Zaku ja Vihula, kaks hullumeelset, olgu siis autoparanduse ja piljardi jumalad või ei,
Nautisid linnas lumesadu ja romantikat ja saabusid ka siia.
Lükkasid auto hangest välja ja puha ja nüüd..,
Noh, homme näeb. Mina jään ööseks siia igatahes...
Vist ei lähe tööle ka hommikul.
Tõotab huvitav aeg tulla. Kodus passib mu kallis pere tagasi kiviajas,
Elektrit ja soojust pole,
varsti viskab mu telefon pildi tasku, sest aku on tühi ja laadija kodus...
Kui ma homme orb pole, on päris hästi läinud ;)
Muahhh, mu tibukad! Kui ma homme ei leina, siis annan endast märku :D


No comments: