Sep 2, 2014

101/8

Meil oli filmikas. Ja ma ütlen lihtsalt seda: Need For Speed ei ole just eriti sisutihe ja filosoofiline ning maailmapilti avardav film, aga DAMN, see on kuum. Nagu: seriously, panty-dropping hot. Sisse juhatuseks oli selline film nagu About Time, mida ma olin enne näinud ja mis on omamoodi armastusväärne ja nunnu. Ja natuke naljakas ka. Siis ma viisin Anneli koju ja me Artiga vaatasime teise filmi ka otsa. GOD, kuidas ma jumaldan Aaron Pauli. No... Vähemalt kaks nädalat ilusaid unenägusid on kindlustatud. Ja kui te peaksite mind lähiajal kohtama sellise õndsa naeratusega näos, siis see on raudselt tema süü :D 
Arti küll ähvardas mind, et ma hakkan autopedestuma, aga tegelikult see pole tõsi. Ma armastasin autosid enne seda filmi juba. Ja ma armastan autosõitu ja roadtrippe ja kiireid kurve. Ja nüüd ma armastan seda filmi. Jeahhhhhhhhh...


 

No comments: