Sep 20, 2014

101/14

Ma olen vaikselt oma naeruseid hetki kogunud küll. Lihtsalt pole momenti maha istuda ja siia ka miskit kirja panna. Ja noh, ma olen lootusetult laisk :D 
Nüüd on siis kindel: neljapäeval sõidame Leeniga Itaaliasse. Kümneks päevaks. Ja oma sünnipäeva veedan ma ka seal. Või no, kindel oli see juba veits aega tagasi, aga täna sai online check-in ka tehtud lennule. Nüüd ei ole tagasipöördumist :D Teen vaikselt reisinimekirju ja paanitsen. 
Aga meil oli eile öösel Märdiga üle saja miljoni aasta lõpuks üks mõnus kahekesi olemise õhtu. Tegime pubituuri, ajasime juttu, ma olin juba peaaegu unustanud, kui paljust meil alati rääkida on :) Jube mõnus oli jälle teada saada, mis ta elus toimub. Ja jube raske on ikka, kui kõik sinu parimad sõbrad Tallinnas elavad ja nendega igal suvalisel hetkel koos olla ja lobiseda ei saa. It sucks. Aga teie jaoks ma tegin pilti ka. Ja milline nunnu pilt see oli :D



Aga ma pöördun nüüd oma paanitsemise juurde tagasi. Viis päeva Itaaliani! VIIS! I mean... I have too much to do... Ja kolmapäeval teen ma Eestimaal veel suure hüvastijätutuuri: Rakvere-Tartu-Pärnu-Tallinn. Kes tahab tee ääres seista ja lehvitada, siis see on lubatud ja soovitatav :D Reisipalavik on sajaga peal ja üldse on täitsa mõnus. Eriti, et Kriss ja tema significant other ka Rakveres on. Kodus on kohe teine tunne ja diivanil on rohkem ruumi, sest noorpaar magab eilset peoväsimust välja ja koer siis ka koos nendega :D Seda ma nimetan iseseisvuseks: kui koer pole 24/7 jala külge kleebitud :P

No comments: