Jul 8, 2012

Standing on the edge of possibilities

Selle kohta, kui palju kaheldava väärtusega uudiseid ma täna saanud olen, 
On päev alanud siiski üllatavalt mõnusalt. 
Ma olen alati jube rahul, kui famiilia koju tuleb, 
Sest siis läheb automaatselt paika minu muidu nii segane unegraafik, 
Hommikuti on kohv juba keedetud ja üldse on lahe kellegagi peale koera veidi lobiseda :D 
Hehh. 
Raudkindlana tundunud plaanid hakkavad muutuma ja lagunema 
Ning ma võtan seda kõike üllatavalt rahulikult. 
Ju ma olen piisavalt valmistunud. 
Üllatusi ikka juhtub. 
Ja kuidas veel. No mitte miskit ei oska siin viimasel ajal ennustada. 
Ma igatsen tõelist suve. 
Sellist, kus mu inimestel on aega ja ruumi, 
Kus nad on piisavalt lähedal ja me saaksime korralikult koos olla. 
Aga tegelikult sobib mulle üksindus ka päris hästi. 
Ahh, ma olen praeguseks jõudnud juba faasi, 
Kus üsna vähe asju suudavad mind üldse kuidagi loksutada. 
Tuleb, mis tuleb. 
Ma olen viimasel ajal olnud kriminaalselt väheproduktiivne, 
Ainus, mida ma aktiivselt harrastan, on endiselt pikad autosõidud. 
Mind võib üsna lühikese ajaperioodi sees leida üllatavalt paljudest kohtadest 
Ja enamasti ei tea ma ise ka, kuhu ja millal ma jõuan. 
Ja las ollagi nii, isegi kui kogu selline eluviis kipub üsna väsitav olema. 
Sügisest loksub elu jälle veidi rohkem paika. 

Phehh. 
Ma olen laisk ja igav. 
Kohe üldse ei viitsi ajusid ragistada või miskit liigutada. 
Tahaks diivanil pool suve maha magada :D

No comments: