Jul 10, 2012

Nothing but talk

Ja ongi see hetk käes. 
Loetud minutite järel stardime oma Baltikumi läbivale reisile. 
Ohhh, see reis ei ole tulnud kergelt ja näib olevat veidi halva õnnega, 
Aga päris äge on juba ikkagi :D 
Ülimalt kahju on, et meie kaks kallist poissi nüüd kodumaile jäävad 
Ja samas on kahju, et teine tuuritav auto eile Tartus avarii tegi. 
Õnneks küll suhteliselt kerge ja õnneliku, aga siiski. 
Viimasel hetkel kokku klopsitud plaanid on ikka need kõige paremad. 
Kui ma eluga tagasi jõuan veel sellelt suurelt retkelt, 
Siis võib vist tähistamiseks kohe peo üles lükata. 
Ja muidugi saate siis pilte ja reisikirju ka, 
Niisiis hoidke pöialt! 

Eilne õhtu möödus Tartus, 
Kus ma tänu Meelisele ja Mariliisile (ma ausalt pole nime kirjapildis üldse kindel) 
Oma autosse muusika ja puha, me ei peagi vaikuses sõitma! 
Ma olen päris elevil kohe, auto on selleks üheks reisiks võõrast tehnikat täis - 
Leeni võttis kaasa GPS-i, milles meela hääle ja briti aktsendiga James räägib ilusaid jutte. 
Igastahes. Ma igatsen teid juba praegu. 
Ja te võite oodata igasuguseid lahedaid jutte ja pildikraami, 
Kui ma ellu jään. 
Ja ma püüan ikka jääda. 
Olgem kõik tublid ja nautigem seda vähest päikest, mis meile on antud. 
Ka see puhkus lõppeb kord, mu minionid! :D

No comments: