May 23, 2009

Sünnipäevad, sünnipäevad... Ja lubadused :P

Eile oli tööl tappev päev, tõsiselt...
Aga ka see sai läbi, ärme seda enam meenuta, eks? :D
Ja siis koju...
Õhtuseks Maiko sünnipäevapeoks valmistuma.
Mis minu puhul tähendas arvutis lebotamist
Ja mõtlemist, et tõsiselt peaks kingituseks mõeldud plaadi kallale asuma.
No ja siis ma lõpuks suutsin end kokku võtta,
Plaadile läks 15 rohkem ja vähem isamaalist lugu :D
Ja kui ma siis enamvähem valmis olin mukkima hakkama,
Helistas Leeni...
Kes tahtis rääkida Mammu kingist ja sellest, et...
TA OLI KÄDI KAUDU SAANUD KAKS TASUTA PÄÄSET LIMP BIZKITILE,
MILLEST TA PMST LOOBUDA KAVATSES!!!!!!!!
Hull naine ikka..
Veensin ta ümber.
Niiet täna on minek, jeiii! :D
Oehh...
Aga eilse juurde tagasi.
Ja siis ma näppasin endale mukkimise ja ilus olemise arvelt tunnikese
Ja kondasin Leeniga mööda Vaalakat, et Maarjale ideaalne kink leida :D
No okei, midagi me leidsime, ideaalseks seda just ei nimetaks,
Aga meeleolukas on see küll :P
Ja kui ma siis koju jõudsin, avastasin ma tagaistmelt GIANT pleki!!
Nagu ausalt, rusikasuuruse tumepruuni sitalaigu või mis iganes see oli.
Rääää-meeeee!
Ma pole siiani otsustanud, kelle ma ära lintšin selle eest.
Ja siis ma küürisin tagaistet pool tundi.
Aga puhtaks sain, tänk gaad.
Ja kui ma sellega KAA lõpetanud olin,
Oli teistel juba peaaegu mukitud,
Ma sain pluusi ära vahetada ja natuke netis passida
Ja läinud me olimegi.
Või õigemini, me läksime veel Vaala ja Valzi juurde,
Enne kui peole sõitsime :D
Aga polnud viga, jõudsimegi just liha valmimise ajaks kohale :)
Pidu oli selline meeletu ja lärmakas ja rahvarohke,
Mis mulle arvatavasti oleks tiba rohkem meeldinud,
Kui ma oleks ka saand juua vms...
Aga ei, ikkagi oli päris mõnus.
Lihtsalt mingil hetkel paratamatult vajuvad kõik oma gängidesse tagasi
Ja siis on selline killustatud ja laialivalguv tunne...
Ja siis ma hellasin Leenile ja sain teada, et nad on Käras
Ja keskööni oli tund umbes ja
Ma tahtsin Mammule kohe esimesel minutil õnne soovida
Ja siis ma tulin ära sealt.
Viisin Riina teatri juurde ja ise Kärasse.
Oi, see koht hakkab ikka aina rohkem koduks muutuma :D
Lausa ärevaks muudab.
Ja me istusime seal,
Olime sunnitud jälgijad Andrese tapvale oraalsele düsenteeriale
Ja päris hea oli ikka olla.
Ja mingil hetkel õhtu jooksul me kolmekesi (mina, Leeni ja Andres siis)
Lubasime, et ikka lähme 23. juunil Otepääle,
Revolveri teisele laivile!
Jeiiiii!
Sest ausalt, ma ikka NII. NII. NIIIII. Tahan minna sinna.
Ja kuulata jälle Kivikuningat ja Marsi Väike Sõdur,
Mis on uus lemmar...
Ja lihtsalt olla seal esireas ja röökida kaasa neid sõnu, mida tean ja...
No ühesõnaga, ma kardan, et olen ikka täiega fänn :D
Ootan pikisilmi. See saab ikka väga lahe olema.
Kas ma mainisin, et mul on jälle igikõrged lootused? :D
Parem oleks, kui seekord need täidetaks :P
Igastahes... Kuhu ma jäin...
Aa,
Andres lubas mingitel kuttidel oma juuste peale kaarte mängida
Ja jäi neist teoreetiliselt ka ilma :D
nagu ausalt, ma tean, et olin kaine, aga ma kohe ei saanud...
Ma pidin käed rinnale suruma, naeru puristama ja vaatama,
Kuidas Andres minutitega kainenes ja aru sai, et jooksmine on õige tegu :D
Ja kuigi ma ise olin ka suht kindel, et ei laseks tal sellist tobedust teha,
Suutsin ma olla neutraalse ilmega terve aja,
Kui ta aina aktiivsemalt põgenemist välja pakkus :D
Ja tal jäi minu teada terve õlu Kärasse lauale,
Sest meil oli lõpuks nii kiire autosse ronimisega ja kojuminekuga :D
Oi, neid mu kapsaid küll... :P
Viisin nad koju, ise käisin veel tunnikeseks Maiko sünnalt läbi..
No oli tore õhtu, te ei saa seda eitada.
Ja kui täna Limp Bizkit juhtub, siis...
On tänane ikka ka superlahe :D
Ja Revolver juunis... Proovigu keegi mulle nüüd öelda,
Et me ei lähegi või pole raha vms, sest mul on LOOTUSED siin :D
Musid, kallid, lav ja ool :P

No comments: