Aug 10, 2015

Nädal piltides

Seekord ma tunnistan ausalt, et ma pole tundnud vähimatki hingepiina sellepärast, et ma ühtki pilti ega postitust vahepeal üles pole riputanud. Ma isegi ei saanud aru, et päevad nii kiiresti mööda on vihisenud :D Ma olen vahepeal folkinud ja ringi sõitnud ja elu nautinud. Koeraga kvaliteetaega veetnud, väga vähe maganud, hoolitsenud oma musirullide eest ja käinud ühel sünnipäeval. Mul on nii-nii tore olnud. 
Muide, ma võin omast kogemusest öelda, kui te millaski päikeseloojangu ajal mööda põhjarannikut sõidate, siis Viinistu sadam on üks rämeilus koht, kus vaadata, kuidas taevas roosaks ja lillaks ja mustaks muutub. Nagu korralik sinikas :D
Igatahes võlgnen ma kõigile terve posu fotosid. Teeme siis jutuga lühidalt, aga piltidega pikalt. Ma püüan siis kõik hästi värsked fotod panna, et ei oleks mingit 2012. aasta fotokaustas sobramist :)

Sparkling/Sädelev



 Awkward/Veider


 Behind you/Selja taga


 Dreamy/Unenäoline


 Collection/Kollektsioon


 Freedom/Vabadus



 Relaxing/Lõõgastav


Yellow/Kollane


Striped/Triibuline





Ma luban, et ma püüan edaspidi kohusetundlikum olla, aga me kõik teame, et ma olen üks laisk elukas :D Ma siis luban lihtsalt hästi palju pilte klõpsida, et oleks hiljem tagantjärele, mida üles riputada.   

1 comment: