Aug 11, 2015

A sweet treat

Siin on teile üks magus maiuspala. See on muide tänane fototeema ka :D
Ma olen viimasel ajal jälle natuke igasugustesse toidudokumentaalidesse süüvinud ja püüan väga oma suhkrutarbimist jälle kontrolli alla saada. Aga pooleldi selle foto nimel ja pooleldi sellepärast, et ma olen nõrk, käisin ma eile ikkagi poes ja ostsin omale paki jelly beanse. Ja siis ma tegin täna pildi ära ja nosin neid nüüd mõnuga. Ma pean ikka kõvasti kätte võtma ennast. Ma tundsin end ikka päris hästi, kui ma siin mingil hetkel oma kümnepäevast suhkruvaba väljakutset tegin. Peaks seda kordama.
Ma tahaks üldse kuidagi... Oma elukvaliteeti tõsta :D Ma sain veits aega tagasi jalgratta, aga pole seda pmst kasutanudki õieti, ainult turul ja poes käinud sellega. Ja süüa võiks ka puhtamalt. Noh, et olekski vähem suhkruid ja säilitusaineid ja... Me A.-ge elame mõlemad siin üksikute inimestena, peaks tegema ettepaneku leivad ikka ühte kappi panna :D Noh, et ühendaks jõud ja hakkaks koos süüa tegema. Hoiaks raha kokku ja oleks äkki lõbusam ka. Pluss, teisele on ikka rohkem motivatsiooni midagi head kokku vaaritada. Kui üksi elad, siis võiks põhimõtteliselt terve nädala juustuleibade ja šokolaadihelveste peal ära elada.
Siin on teile aga üks korralik suhkrulaks:


No comments: