Jun 20, 2015

But the rain always stops

Ma just nuputasin midagi enda kohta välja. Mulle meeldivad vihmased ilmad. Sellised hästi vihmased, kui kõik aknad korteris on lahti, väljas kõik sabiseb ja soliseb, aga mina istun toas, varbad teki all, koer teki peal, loen raamatut ja joon kohvi... Ma tahaks korraga naerda ja nutta ja tantsida. Eriti, kui ma juutuubist Maroon 5 Sugari üles otsin ja selle mängima panen. Lihtsalt nii-nii mõnus laupäev.
Tore on vahel loomaaias käia või pannkooke küpsetada või poole päevani magada. Aga vahel on tore hommikul vara üles tõusta, terve päeva raamatut lugeda, koristada, kuulata vihma, mis õues sabiseb... Ja võib-olla õhtul ikkagi pannkooke teha :D 
Kõik läheb vaikselt paika. Vahel on küll tunne, et nii vaikselt, et paika ei saagi, aga läheb küll. Uued kardinad jõudsid kohale, vaja ainult ette panna. Diivanilaud on kastis ja tükkideks ikka veel. Vannitoakapp ja valamu on alles sahvris ja ootavad oma aega. Valgustid on mõned veel üles panemata. Elutoa kummut saabub alles juuli alguses, siis tuleb ka see kokku panna, osta pikem võrgukaabel, vedada kogu tehnika magamistoast elutuppa... Aga siis on pmst juba kõik korras ka :D Pagan, alati kui ma neid nimekirju teen, tuleb jälle tunne, et ei saagi kunagi oma elu kastidest ja kottidest välja. Ja kui siis korraks on helgem moment, on natukese aja pärast jälle jama. Nagu esikukapp, kuhu ma kõik rätikud ära ladusin, ise olin nii õnnelik veel... Ja nädal hiljem oli see kapp esikust remonti läinud, rätikud on saunalaval, veel kaks nädalat hiljem on kapp ikka veel kadunud. Endiselt. Ei tea ka, millal tuleb. 
Eks ma ikka vannun, kui ma jälle öösel mõne kasti otsa komistan. Või kui koer nagu muuseas mõne kasti või koti ära märgistab, sest fakk mii, that's why. Aga üldiselt ma ei julge kurta. Võiks ju hullem olla. Jah, ma olen neurootiline ja pinges ja jooksen vahepeal ikka SAJAGA kokku, mul on on irratsionaalsed probleemid ja ma kipun viimasel ajal suvalistel hetkedel pisardama, aga muidu võiks ju hullem olla :
Ma teen nalja. Kõik on väga hästi tegelikult. Parem, kui ma lootsin :)