Jun 3, 2015

Kuidas ma lõpuks sain mööbli, kardina, toolikatted ja ühe lombaka jala...

Täna on olnud vahva päev. Murranguline isegi. Ma lihtsalt ärkasin nii tegusana üles, et riputasin kohe esimese hooga üles köögikardinad, kruvisin toolid lahti, panin neile uued seljatoekatted, ja kruvisin nad kokku tagasi. Loads of fun. 
Siis saabus vastu õhtut mu mööbel. Kaks meest tassisid tuppa mulle ka kogu selle kraami veel. Ja siis jäi ülejäänu minu teha. Esiteks oli meie uue diivani ja tugitoolide ümber selline kogus kilet, et sellest oleks vähemalt kolmele pensionärile kasvuhooned saanud. Teiseks, üksi on jube raske mööblit toas paika sättida ja nihutada. Ja siis ma lömastasingi oma vasaku jalalaba oma uue diivani all. Päris paistes on ikka. Natuke on valus ka. Pffftt. Üksi elamise rõõmud ja mured. Hetkeks olen ma igatahes jälle asjad korda saanud. Korter on juba täitsa hubane ja kodune :) Ma olen lihtsalt nii õnnelik :D No ausalt, istun oma uuel diivanil oma korras elutoas ja olen lihtsalt nii endaga rahul, et piinlik peaks olema :D
Vahepeal suutsin ma veel tekitada suurt furoori oma fesarisõprades, sest ma linkisin SEDA artiklit. Silly me. Näitab veelkord, et parem on selliste tundlike teemade puhul suu kinni hoida. Juba sellepärast, et selles küsimuses jagunevad arvamused nii maailmavaateliselt ja arusaamadelt erinevateks juba, et iga erinev arvamus on vale arvamus. Kuigi ma ise ütleksin, et ma saan täiesti aru mõlemast poolest. Ma lihtsalt isiklikult arvan, et miks peaks meid sellest jamast siin maailmas säästetama, kui teised sellega tegelevad. Karma, you know :) Ahh, tegelt mu arvamus on palju keerulisem, aga ma sain juba aru, et selle selgitamine võtab liiga palju sõnu :) Ja lõpuks ei tahagi ma ju kellegi arvamust muuta või tervet oma elu diskuteerides veeta, lihtsalt naaaaaatukene ülepingutatud on ehk see seisukoht, et kasvõi kodusõjani, aga pagulaste vastu. Või ma ei tea ka. Diskuteerida sel teemal ma vist isegi tahaksin, aga ainult argumenteeritult, et saaks mõlemapoolselt oma silmaringi laiendada. Aga kahjuks inimesed kipuvad jubedalt vihastama sel teemal ja sealt jookseb kõik juba rappa :D Mulle ei meeldi keset vaidlust avastada, et teine tahab mind vaikselt kööginoaga tappa... :D
Ja ega mind tegelikult ju ei huvita just see mingi tõekuulutamine või mingi ähmane VÕITMINE, ma olen lihtsalt alati natuke murelik, kui inimesed mingist teemast nii põlema lähevad, et enam ühtki teist seisukohta või arvamust ei tunnista. Sellistest radikaalsetest mõttelaadidest tuleb ainult paksu pahandust. Või tõesti: kodusõda ja riigipööret.
Ma tahaksin, et keegi ilma sülge ja isiklikke solvanguid pritsimata suudaks mulle arusaadavalt selgeks teha, mida me siis lõpuks kaitseme. Et see geograafiline punkt, kus ma sündinud olen, ei tohiks piirata MIND kui valget inimest minema ja omale paremat elu otsima, sest Eesti on vaene ja väike ja kibestunud ja kõik tunnevad kõiki. Aga samas, kui sul on olnud ebaõnn sündida kusagil Aafrika kõrbes, siis fakk juu, kui sa sealt kusagile liikuda tahad. Looduslik valik, mees, too bad. Et meil on täielik õigus minna kusagile, kus on soojem ja kõrgemad palgad ja inimväärsem elu, aga sina ära oma sõnnikuonnist liigu kuhugi. Sest ega meie meeste hulgas ei ole ju lurjuseid, kes lähevad välisriiki ainult kullapoode ja paadimootoreid röövima, meil on töökas ja agarad tüübid, kes orjavad palehigis võõrriigis, praktiliselt ehitavad selle oma tugevate valgete kätega üles. Sest meil on ausad ja tugevad ja targad Eesti mehed. A need seal, need tulevad laevatäite kaupa varastama ja röövima ja vägistama ja tapma, nagu Attila omal ajal. Seal on nad kõik meie abirahade ja blondide naiste peal väljas, mida muud nad tahavadki. Jajahhh.
No täitsa naerma ajab, kuidas kehtivad nii suured topeltstandardid, et inimesed ei saa enam isegi aru, kui arhailine see arusaam on :D No... Nojah. Nagu ma ütlesin. Mida mina ka tean. Lihtsalt... Mind vist häirib rohkem see radikaalsus kui miski muu. Kõik või mitte midagi. Valame verd ja kukutame valitsuse, sest see teeb kõik palju paremaks. Ja kui kaugele me sellega siis läheme? Piire lukku panna ei saa, pagana kohalikud tugevad ja vaikivad ja ausad eestlased tahavad ära minna, seda ikka peab lubama. Et keegi ainult teiselt poolt siia ei kolistaks, see on tähtis!
Ehhh. Ma panen teile hoopis oma värske kodu pilte. Vaadake ja kadestage SEDA :D







1 comment: