Dec 24, 2014

Another year has gone by...

Ma ootan igal aastal jõule. Küsimusteta. See lihtsalt on nii ilus ja armas aeg aastas. Aga sel aastal on kuidagi eriliselt mõnus. Rahulik. Igasugused vihastamised on vihastatud ja unustatud. Õed on kodus, kuusealune on kinke pungil täis, kapsas haudub potis, pardid ootavad ahjupanekut... Ma kartsin, et ma saan ülepingest ataki, et liiga palju on teha ja liiga palju on inimesi, aga.. :) Ma olen hetkel lihtsalt ideaalselt rahul. Ma oleksin hetkel isegi nõus ringi käima ja kõiki kallistama ja musitama :D 
Ma ei tea, mida uus aasta toob, ma pole veel selle aastagi kohta erilisi kokkuvõtteid teinud, aga hetkel need mured mind ei kummitagi. Inimesed lähevad ja tulevad, asjaolud ja elud muutuvad... Aga mina võin kindel olla, et mul on mu kaks õde, kes lihtsalt suudavad mind suvaliste teemadega iga kell naerma ajada, seega ei saa kõik kunagi väga kohutav olla. Ma olen lihtsalt nii tänulik nende eest. Et nad olemas on. Ja et neil selline kummaline ja vildakas huumorimeel on :D 
Aga väljas sajab lund, toas on soe ja koer noriseb mu külje ääres. Mida üks inimene possibly veel soovida võiks? No okei, neid kuutteist kinki sealt kuuse alt ehk :D 
Ma soovin teile kõigile imelisi-imelisi jõule. Et teie kallid oleksid lähedal ja mured oleksid mõõtmatult kaugel. Ma soovin teile soovide täitumist, hilisõhtusi jalutuskäike lumesajus, kuuma glögi ja magusaid mandariine. Ma soovin, et te kõik saaksite alati kindlad olla, et keegi kusagil ootab ja igatseb ja on alati olemas. Ma saadan soojad kallid kõigile oma kallitele. Isegi neile, kes on vaikselt aja jooksul kusagile minema hiilinud :) Elu on ikka tegelikult nii ilus noh! :D



   

No comments: