Aug 30, 2014

101/5

Täna oli üle pika aja üks ütlemata mõnus õhtu. Kriss saabus lõpuks jälle kodumaile, sai väljas käia, ringi sõita, maailma asju arutada ja lõpuks veel Berliini Trahteris peenemaid kokteile ka limpsida. Ma olen kohe häppi, kui ma avastan, et mõnes kohas on lausa eraldi alkoholivabade kokteilide menüü. Muidu tuleb alati valida koola ja fanta vahel, aga seekord oli lausa mõtteainet, et kas maasika või piparmündiga kokteil või hoopis virgin Colada või Mojito... Mulle sellised asjad väga meeldivad :) Ma ei saa just tihti ilusast klaasist kokteilkirssidega värvilist jooki luristada. Ja veel kahe kõrrega! :D 
Igatahes mõnus oli. Väike seltskond ja asjalikud jutud. Hakkavadki ära tüütama need pidevad poindita naljad ja värgid :D Kuigi ausalt öeldes ma vist igatseksin neid, kui need päris ära lõppeksid... Igastahes.. Kuna ma olen üsna kindel, et Kriss lööks mu maha, kui ma tema ja shottide pildi üles riputaksin, siis siin on fotod ainult tänastest jookidest. Ja needki on kaheldava väärtusega, sest muidugi ei suutnud ma oma fotokat käekotti mahutada ja tegin pilti mobiiliga. Ja minu mobiil pole eriline fotopill... 


 

No comments: