Aug 27, 2014

101 Days Of Smiles - 3

Ja tänane päev oli puhtalt seentele ja metsale pühendatud päev :) Kui ma paar tundi olin mööda sammalt ringi vantsinud ja kokkuvõtteks isegi ühe suure kivipuraviku ja peotäie kukeseeni kätte saanud, siis oli ülimõnus olla küll. Täpselt ühe inimese seenesousti jagu :) 
Ma olen rõõmus, et Arti minuga kaasa tuli ja viitsis natuke seigelda. Ja nende pere paremad seenekohad mulle ka kätte näidata :D Pole paremat asja kui mõned tunnid vaikses metsas ragistada. Ja pole paremaid seeni kui puravikud, ma ütlen :D Ma ausalt ei mäleta enam, millal ma viimati kummikuid kandsin, see oli algklassides vist. Ma olen viimastel aastatel metsas ka sandaalide või ketsidega käinud. Nüüd avastasin kodust ühe nunnu paari lillelisi, mis mulle isegi jalga läksid. Toredad lapsepõlveajad tulid meelde... Oleks porilompe olnud, oleksin nendes ka hüpanud :)


 

No comments: