Aug 26, 2014

101 Days of Smiles

Kuna ma vajan alati väikest pushi, et siia jõuda ja midagi kirja panna, siis ma otsustasin, et why the hell not võtta ette jälle väike blog challenge. Ja mis oleks praegusel ajal parem, kui naeratamise teema. Nii ma siis otsustasingi, et kui ma vähegi suudan, siis siit tuleb minu 101 päeva fotopostitusi asjadest, mis mind naeratama panevad. Nüüd jää ainult loota, et ma suudan püsiv olla ja need 101 päeva fotokat pidevalt kaasas lohistada :)

Aga täna ei pannud mind miski nii naeratama kui hea raamat ju mu väike norskav mürakaru. Gaaad, kui väga ma armastan raamatuid ja oma tobedat väikest notsut! :D
Muide, just sellises poosis me tavaliselt diivanil vedelemegi: minul on jalad tundetud ja surnud, aga temale meeldib just seal põlvede taga pesas magada... Ja kuidas sa siis liigutad, kui teine norskab nii nunnult? :)