Apr 28, 2014

Stuck In Love

Viimased paar päeva olen ma pidevalt peos hoidnud üht tagasihoidlikku tükikest mereklaasi. Ehk siis klaasitükk, mille meri aja jooksul siledaks ja ümaraks ja matiks on lihvinud. Olen seda keeranud käes ühte ja teistpidi, vaadanud siit ja sealt. Olen üritanud ka sellest läbi vaadata, aga see laseb ainult varjusid läbi. Mul on selle klaasitüki jaoks omad plaanid. Ma arvan, et natuke hõbedat toob temas just selle õige iseloomu välja. Eks me näeme. Mulle meeldib see mäng. Hetkel on olemas ainult üüratu hulk võimalusi, mis ma selle killuga teha saan. Kui paari päeva pärast hõbetraat ja kett kohale jõuavad, siis saab osa neist võimalustest realiseeritud, aga osa kaovad igaveseks kuhugi... Olematusse. Ja meil on veel aega välja nuputada, mida võtta, mida jätta. 
Naljakas. Viimased paar päeva olengi ma üsna kodune olnud, vaadanud ära mõned kohutavad ja mõned kohutavalt head filmid... Võtnud päikest, joonud piparmündivett (sest mu piparmünt hakkab vaikselt džungliks kasvama ja ma pean seda kusagile kasutama), joonud maasikateed (sest pole paremat asja hetkel kui maasikamaitseline tee, seda kulub mul päevas mitu liitrit vist), mõelnud peamiselt loomingulisi mõtteid, kirjutanud valmis oma 25. raamatu esimese peatüki... :D Ühesõnaga, ma olen olnud absoluutselt laisk ja veidi suvisel lainel. Ja ma tahan kogu hingest, et oleks suvi ja Võsu rand. Või siis, et oleks talv ja lumi ja pikad pimedad ööd. Aga ma tahan ju alati kusagile ära :) 
Igasugused põnevad mõtted tulevad pähe. Natuke mässan söega ka jälle üle saja aasta. Lihtsalt selleks, et kätel midagi teha oleks vahepeal. Ilus oleks siinkohal raporteerida, et ma olen umbes kuue kunstitööga hakkama saanud ja pilte riputada ja mida veel, aga kahjuks ei ole ma siiski kunstiliselt eriti lahtise käega :D Sorgeldada ju võin, aga Facebookist mu töid niipea osta ei saa, ma kardan :D Huvilistele võin tasuta ära jagada oma saavutusi. Kui te lubate, et te väga kõvasti ei naera ja nii. 

Aa... Ja kui keegi head filmisoovitust tahab, siis minu viimase aja lemmik on postituse pealkirjas :) Hästi rahuliku tempoga ja natuke naiivne film. Aga ilus. Ja kuidagi lootusrikas. Filmimuusikat panen teile ka just sellest samast linateosest.


 

No comments: