Jun 24, 2012

Suveöö unenägu.

Mul oli üsna ulmeline ja imelik jaanipäev. 
Ma kohe ei teagi, mida selles suhtes tunda. 
Natuke liiga vähe und, natuke liiga palju tööd... 
Ja olgem ausad, kogu asi oli tegelikult selles, 
Et me keegi ei vaevunud enne korralikku plaani tegema. 
Mina kaasa arvatud. 
Lihtsalt oligi selline kreisi, täiesti planeerimatu ja hoomamatu jaanikas. 
Ma sain kõvasti raamatut lugeda, oma koeraga mööda virumaad sõita, 
Koristada, transportida, sõidutada ja oodata... 
Sain lõkke ääres soojas olla, Leeniga koos eesti popi paremikku huilata, 
Simpsoneid vaadata, liiga-LIIGA palju energiajooke juua, 
Kell kolm öösel Rakvere kesklinnas kiirtoitu pugida, 
Jõudsin olla väsinud, õnnelik, häiritud ja pahane. 
Ja siis jälle väsinud ja lõpuks veel ka üsna haige. 
Ikka päris seinast seina :D 
Lõppude lõpuks olen ma ammu aru saanud, 
Et ilma hea plaanita ei tule ka eriti head pidu, 
Sest keegi lihtsalt ei tea, mis ta tegema peab ega oska õigel ajal tujus olla :) 
No natuke sain end kasulikuna tunda, enivei. 
Ja nüüd olen ma tunde ja tunde maganud, pesu pesnud, koristanud.. 
Nüüdseks tunnen ma end juba päris hästi jälle, 
Eriti siis, kui saab saunas ka ära käidud :) 
Ja mul on täna tõsine plaan iseendale sauna kütta. 
Lihtsalt, sest on tahtmine ja milleks meile saun, kui seda ei kasutata :D 
Eeeehh. 
Tuleb uusi õhtuid ja uusi jaanipäevi ja uusi võimalusi. 
Polnud ju miskine katastroof, lihtsalt ootused olid midagi muud :) 
Lõpuks pole ju miski katki ja terve suvi on veel ees. 
Phehhh, varsti saab pesu kuivama riputada, 
Enne vaatan jalka korralikult lõpuni... 
Ja siis sauna. Sest mis jaanipäev see ilma saunata on! :D 

Oojaaa, 
Ja siin on teile silmarõõmu ka. 
Lugu, mis mind terve eilse õhtu kummitas. 
oleks iPod käepärast olnud, oleks ainult seda kuulanud :) 

No comments: