Jan 3, 2009

Aastavahetus Riias. Jälle.

Noh, teisipäeval olin ma kella üheni tööl.
Fox jõudis pool üks juba helistada ja rahulolematu häälega uurida, kaugel ma olen :D
Kella kolmveerand kaheks linna, pangas valuutat vahetada,
Bussis olin mõned minutid kaks läbi.
No mina polnud vähemalt see,
Kelle tõttu väljumine oleks kõige rohkem hilinenud :P
Ma ei tea täpselt, mis kell me minema hakkasime,
Aga igatahes me läksime.
Urrrrhh, vaese bussi seinad polnud enne vist nii
Roppu teksti kuulnudki, ta pidi päris šokis olema vist :D
Pärnus käisime säästukas,
Mille ees meie reisiseltskonna mõned liikmed tegid väga isiklikke toiminguid...
Rohkem avalikke WC-sid Eestimaa kaunitesse, pisikestesse paikadesse! :D
Aaaa, ühesõnaga...
Muretsesime Maxile, kellel oli sünna, woohoooooo!!!!
Aaa, ühesõnaga, muretsesime talle moosipalli,
Toppisime sinna küünla sisse
ja siis Port Arturi parklasse,
Kus meil oli probleeme sünnalaulude plaadi käivitumisega :D
Aga igatahes sai ta meie õnnesoovid ja küünla ka moosipallilt ära puhuda :D
Ja siis sain mina rooli ning võtsime suuna Riiale.
Konditsioneer kuivatas vahepeal mu silmamunad rosinateks,
Meie kuttidel on oasuurused põied,
Vihulal on vaibumatu vajadus näppida automa
kki
Ja ta minu kusamiseks vist keris edasi need laulud, mis mulle kõige rohkem meeldisid :D
Riias ma keerasin kogemata natuke liiga vara ära,
Keerasin end keset ühesuunalist tänavat ringi,
Blokeerisin liiklust veits ja sõitsin keelatud suunas tagasi :D
No aga hotelli me leidsime,
Pargitud sain ka kudagi läbi häda, kuigi ma olin poole bussiga kõnniteel :P
Tuba oli päris kena,
Kaks vannituba kulusid veel marjaks ära
(loe uuesti seda kohta kuttide oasuuruste põite kohta)
Ja üldse...
Ma pole kunagi näinud nii palju rõvedusi ja haigeid nalju ühe skohas :D
Ime, et meil kõigil kõrvad küljest ei kukkunud...
Mängisime ühe päris huvitava Tõe ja teo mängu,
Mille käigus sattusime me Vihulaga tegema mõnd päris huvitavat asja
ja mille tulemusena ta hakkas end väga vabalt tundma mu suhtes :D
Ühesõnaga, reisi lõpuni ma olin tema räpaste naljade sihtmärgiks :D
No seda mudugi lisaks sellele, et ma olin Rene räpaste naljade sihtmärgiks,
Aga seda ma olen millegipärast juba pikemat aega ja lõppu pole näha.
Hehhh. Ei tea, kas mul on otsa ees mingi kiri,
Et ma olen rõõmuga teiste seksuaalse energia maandaja ja naljade ohver? :D
IRW...
Veab teil, rahvas, et ma nii tolerantne olen,
Mudu oleks ma suurema osa reisist tõesti WC passinud ja mossanud :P

Nii, aga kuhu ma jäin siis...
Aaaa, seda ka veel, et kesiganes selle videofunktsiooni mu fotokast avastas,
Aaaiii, see tehnikatöll veel saab mult, kui ma kätte saan ta :D
Ühesõnaga...
Aaa, no ja siis nad otsustasid Maxi sünna puhul klubitama minna :D
Hohhhooo, noh, isegi mul oli huvitav õhtu kindlustatud tänu sellele
Ja ma ei läinud kaasa isegi :P
Zaku jättis oma telefoni hotelli, kus vaene mina sai selle põrisemist kuulata pool ööd...
Lõpuks, kui ma sain suures vihas üle oma loomulikust põhimõttest,
Et võõraid telefone pole viisakas vastu võtta,
Šokeerisin ma vist tiba vaest Vihulat,
Kui ma Zaku telefonis unise hjäälega ütlesin, et ta inimestel magada laseks :D
Igatahes, nagu ma teada sain,
Olid nad Zaku keset Riiat ära kaotanud. Või kaotas Zaku neid. Või mõlemat.
Igatahes jah, esimene öö ja juba üks inimene vähem :P
No, see oli päris meeleolukas küll,
Kui nad lõpuks tulid ja tema tuli ja nad siis üksteise võidu seletasid,
kes kuidas ja millal keda kust otsinud oli ja kuhu välja jõudis :D
Eeeehh...
No järgmisel päeval nad lihtsalt blokkisid mind täiega :D
Ma suutsin neli korda hulluks minna, sest nad magasid ja mul polnud lubatud rääkida ega miskit.
No am ei saa aru, kuidas saab inimene ilma rääkimata elada :D
Kuidas sa hingad siis, kui sa suud lahti ei hoia ja ei lobise??!
Müstika...

Igastahes, käisin poes, libistasin õüllet oma valu leevenduseks,
Kui nad lõpuks liikuma hakkasid.
Kriss ja Birx kadusid ära,
Seega olime linnas eestaste mainet margistamas kuuekesi.
No ma sain ikka väga häid pilte ja lõbus oli ja poes sai käia ja Rebast lennutada...
Nagu pühapäev pargis noh :D
Riinale vaesekesele, kes kodus jubedalt haige on ja oli, ostsime mingilt jõululaadalt
Jubearmsa Käsna Kalle kaelakee, mille kohta Birx ei tahtnud uskuda, et see Käsna Kalle on.
Ja siis lebosime hotellis veel,
Midagi oli seal vahel ka kindlasti, mille ma ära unustasin mugavalt,
Aga jeeah...
No ja siis tuli uus aasta ja kõik oli ilus ja puha :D:D
Ei, no okei... Käisime poes, jõime end kõik jubedalt, rämedalt, piinlikult täis,
Mina magasin kaineks õnneks enne uut aastat,
Mis on hea, sest uus aasta saab mul vähemalt kaine olema kui mitte midagi muud :D
Ja sel aastal ma suutsin JÄLLE hiilida kõrvale rakettide vaatamisest keskväljakul :D
Jõin hoopis üksi hotellis šampat, kirjutasin üles oma uusaastalubadused,

Mõtlesin elu üle järele ja...
Noh, ühesõnaga, kella poole kahe ajal, kui rahvas tagasi saabus,
Olin ma jub kümme kilomeetrit üle tudumaa piiri :D
Ja mind äratas Fox, kes kargas mu voodisse ja külvas mu üle õnnitlevate suudlustega.
Huuh, no kellel veel uus aasta nii kuumalt tuli?? :D
No ja siis olid järjest mu voodis veel, nagu ma ähmaselt mäletan:
Vihula, kes tegi paar räpast vihjet koos uue aasta õnnistlustega,
Kriss, kes üritas Foxy suudlused kõik enda omadega asendada,
Rene, kes vist esimest ja viimast korda mu elus isegi suutis loobuda räpastest naljadest
ja olle sõbralik ja inimlik mu suhtes :D
Zaku, kes maandus mu otsa nii, et surus kopsust õhu välja,
Aga kelle saabumise ajaks ma olin juba nii ärkvel, et suutsin üht silma pilutada.
Tegime grupipilti, mille puhuks Fox kapi otsa ära pandi...

Ja sealt edasi läks läbuks, mille ma õnnelikult maha magasin :D
Ja esimene jaanuar...
Magasime poole üheteistkümneni.
Koristasime mõnevõrra tuba,
Keegi jõudis vist hommikusöögile isegi, mina küll mitte.
Kell kaksteist bussi ja minekut,
Mina ja mu telefon läksime millaski selle aja sees lahku ja ta elab Riias nüüd.
Iseseisvalt. Olgu ta õnnelik...
Ja tagasiteel väike tripp piiriäärsesse Hesburgerisse,
Millest me IIAL peatuseta mööda ei sõida...
Iklast Pärnu poole oli väike 1200 eegune kohtumine Eesti Politseiga...
Ärme sellest räägi...
Maxi viisime Viljandisse,
Ise Rakverre, mina koju ja magama,
Teistel aftekas, millest nad rääkigu ise, kui soovivad.
Mul on nüüd ametlikult sõrmed kolm sentimeetrit lühemad
Pärast selle piibli trükkimist.
Kõike ei jõudnudki kirjutada,
Ma arvan, et paaer eredamat hetke jä'id vahele ka...
pange siis kommensitesse, kui midagi olulist ära jäi, ma täiendan.
Nii.
Huuuhhh..
Ühesõnaga,
head uut Aastat!!!!!!!!! (L)

No comments: