Jan 20, 2009

I will be there with my open arms...

Eile jalutasime Leeniga m66da Rakveret,
Gaash, oli ikka m6nna kyll...
Ma olen oma autohulluses peaaegu 2ra unustanud,
Kui hea on niisama lonkida,
Lobiseda ja k2igult fotosid kl6psida :)
No sai ikka k6igest r22kida kyll.
Okei, mitte t6siselt syvadest asjadest,
Mitte neist, millest mul juba pikemat aega oleks vaja kellegagi r22kida,
Aga oli palju asendusr22kimist :D
Sellist unelemist ja unistamist ja lobisemist,
Mille ajal sa juba 2ra unustad, et sind miski r6hus.
V2ike pingemaandus ikka.
Leeni, mu musi, sinuga on jah see v2ike mure,
Et sind on nii hirmraske v2ljaspool K2ra tabada :D
Ja sind ei anna kuigi lihtsalt kusagile minema vedada,
Et ringi s6ita v6i veinitada.
Sa kyll v2idad vastupidist, aga mul on tunne, et sul on ikka kahtlaselt palju oma elu :D

***

Tahaks lihtalt kusagil arutult ringi tormata,
Kuni see rahutus mu seest 2ra kaob.
Tahaks s6ita ja lobiseda ja karjuda ja lihtsalt loll olla.
See onminu miinus ka veel.
Kui ma end halbvasti tunnen, siis ma teen tingimata lollusi,
Et asjad veel hullemaks l2heksid.
Et psyyhilisele ebamugavusele tingimata ka fyysiline lisanduks.
Ja mul on viimasel ajal see meeletu rahutus j2lle.
See, mis ajab mind hooti suitsetama ja jooma,
Mis sunnib mind Rutjal oma autot tapma,
Mis sunnib mind hommikul kella viieni yleval olema, kui kaheksa algab t66.
Tahan... Vot, ma ei tea ise ka mida ma tahan.
Tahan, et keegi midagi teeks,
Mind kuhugi 2ra viiks, minust mingid s6nad v2lja kangutaks,
Teeks nii, et k6ik oleks kergem.
Tahan, et keegi kannataks mind v2lja, kui ma r2medalt t2is olen
Ja kuulaks mu hala ja ei meenutaks seda enam mitte iialgi,
Kui ma l6puks kaineks saan.
Ma tean ainult yht sellist inimest, muide.
Yht sellist, kes seda p2riselt teeks.
Aga mul on karvane tunne, et tal pole endalgi hetkel kergem kui mul.
Pigem hullem.
Aga tervitan sind, kallis...
Musi!

***

Ja siis veel seda et...
Tegelt on mu elus peaaegu k6ik t2iesti korras.
Ausalt.

Tegelikult pole ma n2ljas ega kylmas,
Mind ei 2hvarda hetkel kodunt v2lja t6stmine (sic!)
Ja tegelikult on mul lihtsalt need "tunded",
Millega ma hakkama ei saa.
Niiet no worries.
Ma ei oota tegelt, et inimesed minu nimel missioonile tormaks :D

No comments: