Jan 20, 2009

Soy tu gitana, tu compañera, la que te sigue, la que te espera ...

:D
Mis ma öelda oskan.
Maailm on kõigest hoolimata maailma parim paik :D
Kõik võib valesti olla,
See KEEGI võib tulla ja minna, panna sind valutama või nutma,
See kõik on tegelikult mööduv.
Kõik on endiselt võimalik.
Isegi, kui on tunne, et mitte miski ei päästa enam mitte kunagi su südant :)
Isegi siis, kui on tunne, et on raske olla õnnelik.
Isegi kui on tunne, et jooks end rõvedalt, haledalt täis ja sõidaks vastu esimest puud.
Tegelikult on asjadel alati see suurepärane omadus laheneda.
Tegelikult on kõik hea ja ilus alles ees.
Tegelikult...

Jah.
TEGELIKULT usun ma endiselt, et kõik inimesed on ilusad ja head.
Usun oma sõpradesse, neisse, kes on alati olnud ja jäävad.
Usun armastusse, sest ükskõik kui valus see poleks... Me armastame ju ikkagi =)
Ma usun iseendasse, sest ennast ma tunnen ja ma olen iseendal igavesti olemas.
Ma usun, headusesse ja andmisse.
Ma usun sellesse, et ma saan, mida vastu annan.
Ma usun, et minu elu on raske põhjusega.
Ma usun, et mind on nii-nii väga õnnistatud inimestega mu elus.
Ma usun, et mind armastatakse ja on armastatud, isegi kui seda välja ei ole osatud näidata.
Ma usun päikesesse ja maailma.
Ma usun vabadusse ja iga inimese õigusesse olla tema ise.
Ma usun vigade tegemisse ja eksimisse. See on jääv :)
Ma usun saatusesse ja ettemääratusse.
Ma usun sellesse, et igaüks on oma saatuse sepp.
Ma usun uutesse võimalustesse.
Ma usun valusse ja leina, sest see on samuti jääv :)
Ma usun andeks palumisse ja andeks andmisse.
Ma usun teisse, sest te suudate kõike.
Ma usun olemasolusse. Enda olemasolusse, teie olemasolusse...
Ma usun enda olemasolusse teie jaoks.
Ma usun TEISSE.

No comments: