Sep 23, 2008

Kuidas Arbuusisuhkur nädalavahetust veedab :)

Kuna ma olen lihtsalt nii õnnelik ja mullis ja rahul ja...
Nagu šampanja, mis mullitab ja kihiseb ja kipub korki maha lööma :D
Siis mu nädalavahetus oli sellele vastavalt vägagi tegus.
Vaatame siis...

***

Laupäev algas tegusalt.
Käisime Virumaa Varjupaigas pildistamas,
Tõime Renee kodust linna ja ta oli kohustatud meiega hängima, hehheee...
Sõitsime Põhjakasse, sest igaüks meist peab vähemalt korra "põhjas" ära käima :P
Kohtusime seal Zaku ja Vihulaga, ma sellel pikemalt ei peatuks,
Kuidas ma pahaaimamatult sattusin vandalismi kaasosaliseks,
Kui Fox mingi võõra Audi kallal Mitsu võtmega muukis...
No igatahes.
Käisime Foxi juures, saime ta emalt pangakaardi lubaduse vastu, et esimesel maksame kõik tagasi.
Siis Vaala Hagaris söömas, sest ega siis Rakvere kaubandusvõrku saa
Ühe uue keskuse pärast pankrotti saata.
Peale sööki söötsime ka Kapsaussi kõhukese täis.
Ja magustoiduna šokeerisime vaest reneed, viies ta tuurile läbi Virumaa kolgaste
Ja lõpetasime seenemetsas keset põdrakärbseid ja, oh seda õudu, puid.
Vaeseke oli näost valgevõitu, kui lõpuks Rakverre tagasi sai.
No ja kuhu meie esimene tee tsivilisatsioonis viis?
Kõige kultuurse mekasse - Hessi.
Pärast burkse läksime koju ja saime teada, et Birx ja Veix lähevad välja sööma.
Noo, me olime kohe käpad.
Ärge küsige, kuhu need nuudlid läksid, ju tõmbasid burksid koomale.
Ja Veiko rääkis Tapal toimuvast saunakast,
Kuhu me peagi ka startisime.
Nooo, ma pean ütlema, et oli huvitav.
Nalja sai.
Ja ma sain teada, et Aiku on tegelt mehaanikaga täiega seotud.
Ma vist hakkan rohkem Tapal käima nüüd,
Et mu saatus saaks ikka korraliku rohelise tule.
Kui tagasi Rakveres, otsisime üles Zaku, Vihula, Nurga ja veel 200 teist inimest,
Kes end road-tripile asutasid.
Kas me olime käpad või me olime käpad?
Sõit viis Viitnale, kus kutid (no enamus neist, tuli meie üllatuseks välja,
Et Renee polnudki viiendast väljas söömisest huvitatud!)
Tegid šašlõkipausi. Sealt läks üks auto Rakverre tagasi ja meie koos teisega edasi Võsule.
Kui seda saab koos sõitmiseks nimetada, sest nad kihutasid koguaeg meist eespool,
Meie vaateväljast kaugel väljaspool.
Võsul keerasid nemad asulasse, aga meie mereäärsele teele.
No nende süü, et nad nii kaugel sõitsid ja sidet ei pidand.
Sealt läks õhtu mõnevõrra allamäge, sest me pidime neid Vergis ootama.
Ja meie autokonnal tekkis tilluke diskussioon teemal,
Kas me tahame lamba-Adasse minna või ei.
Või noh, mina ei tahtnud ja minu soove ei bäkkinud keegi.
Ja siis ma vihastasin, nagu mulle kohane ja mu põhjamaa natuurile täiesti vastandlik.
Ja parkisin auto sinna baari ette ja jalutasin minema.
Ma hiljem kuulsin, et ma olin Reneed juba teist korda sel päeval šokeerinud.
Minu vabandused.
Igatahes. Viha läks mul umbes kolme minutiga üle.
Aga siis ma leidsin ühe vaba murulapi, kus istuda ja merd(mis oli paksu kõrkjapõllu taga)
kuulata ja kuud vaadata.
Ja seal ma siis istusin ja mõtlesin ja mõtlesin ja külm ka polnud...
Kuni minu ääretuks piinlikkuseks see teine autokond mulle selja taha sõitis
Ja üks neist sellise pool-haletseva häälega mulle ütles, et külm on ja et ma tagasi tuleksin.
Noh, nende pakkumisest autoga need kolmsada meetrit sõita, ma keeldusin.
Ja tagasiteel olid kõik ääretult vaiksed.
ma pidin peaaegu pisarateni naerma purskama, kui Renee mulle ütles,
Et kas ma "palun" tema ka koju viiksin ja pärast nii viisakalt tänas.
Mis, ärge saage valesti aru, oli jumala armas ja nii,
Aga tema loomusele sama vastandlik, kui kassile aluspüksid.
Õhtu lõppes kell kolm öösel kodus, oma voodis.

***

Pühapäev. Ärkasin kell kaks päeval ema teate peale, et nad sõidavad Tartusse.
Fox helistas hetkel, kui mul suu pastat kõige paksemalt täis oli
ja kutsus linnuse juurde laadale.
Loobusin tartu-sõidust ja peale kerget hommikueinet kobistasin hoopis linna.
Foxi juures ootas mind juba punane Nissan Nurga ja Tetsiga
Ja me sõitsime linnusesse.
Laatoli juba otsi kokkutõmbamas,
Aga selle eest oli linnus laialt avatud.
Ostsime nelja peale perepileti, mis tegi meist ilmselt kõige erilisema pere nende ajaloos
Ja töllasime sisse.
Oojee mu ideele, et päev oli kaunis ja peaks panema oma nunnud kontsad.
Jahh, nii hea on ju kontsadega linnuse iidsetest treppidest laskuda.
Siiani, st kolm päeva hiljem, on reie pealsed lihased nagu puust ja valusad nagu hemorroidid.
Ühesõnaga, õuduste tube pole kuigi õudne,
Veinikelder on uus õuduste tuba
Ja trepid on paremad piinariistad kui seal piinakambris eales olla saaks,
Aga neid me ei näinud, sest see oli eelmisel päeval põlema läinud.
vean kihla, et piinaja on kanzamees.
Ühesõnaga, ma kratsisin lamba kõrvatagust
ja siis me sõitsime Kundasse edasi.
No mis me seal tegime, see on kõrvaline ja jutu vaatepunktist ka mitte eriti huvitav.
Tagasi Rakveres, klappisime foxiga oma viimased sendid Säästukas, et pakk hapukoort osta
Ja tulime minu juurde tomatisuppi keetma.
Päris hea sai, aga see on alati hea.
Kui söödud, panime linna tagasi ja võtsime Nurga ta kodust peale.
Siis Aqva ette, kus oli peale meie veel paar autot.
Ja siis... Läks sõiduks.
No kusiganes me ei käinud.
Gümni ees ringteel sai kuus ringi tehtud, enne kui juhtauto juhil pea ringi hakkas käima.
Siis käisime tanklates, käisime Sõmmil, käisime...
Ühesõnaga kõikjal :D
Ja siis nad vedasid meid kusagile Tõrma taha karjääri äärde...
Eee... No aga nalja sai igal sammul pmst.
Ausalt, ma pole veel kunagi nii naernud, nagu selle unistuse peale,
Kus varahommikusel kastemärjal aasal liugleb Vivaldi muusika saatel Reimsi parsa.
Ausalt, ma pidin küljepeeglist kinni võtma, et püsti jääda.
Ja kui veel üks auto oli koju läinud, siis läksime me normaalsete inimeste kombel...
keskööl surnuaeda jalutama.
Jah, ma tunnistan selle üles. kell 00:00, kui normaalsed inimesed kodus norisesid
Ja eelolevaks tööpäevaks valmistusid, jalutasime meie karjakesi mööda Rakvere linna surnuaeda
Ja otsisime mingi kaevu, mis pidi olema nagu õudusfilmist välja astunud.
Kõik olid jumala hüsteerilised ja ma ei tea mis.
Minu arust peaks seda tihemini tegema, jumala rahustav ja mõtlemapanev.
Ja siis me istusime surnuaia müüri ääres pinkidel ja rääkisime kõigest ja kõigest ja kõigest...
Kuni ma lõpuks ära tabasin, et järgmine on ikkagi tööpäev ja me Foxiga pidime
Normaalsel ajal magama minema.
Õhtu lõppes kell 01:00 oma voodis.

***

Esmaspäev oli lausa juhuslikult imeilus ja selge ja soe ja
Lausa patt oleks olnud seda ööd maha magada,
Kuigi päike oli loojunud ja raha polnud ja järgmine päev ikkagi tööpäev.
Sõitsime Foxiga linna, romantikatasime keskväljakul,
Saime ta vanaemalt natuke raha, käisime jälle põhjas ära...
Ja siis helistasime Zakule, kes meid lõppkokkuvõttes ära unustas.
Pätt.
Igatahes jõudsime õhtu jooksul Toolsele, kus oli lihtsalt...
Nii ilus ja tähine ja kuine ja sume ja romantiline ja vaikne,
Et pisar tuli silma.
ma olin oma kõnega jõudnud sinnamaani, et "Isssand jumal, kas mu kodum..."
Kui ma aru sain, et kaamerad pole veel kohale jõudnud.
Rääkisime universumist ja tulevikust ja võõrastest elöuvormidest.
kuna tema juba on Fox, kutsuge mind edaspidi Scullyks.
Õhtu lõpp kell 00:08 oma voodis.

No comments: