Sep 19, 2008

Enneaegne kingitus, ennustused ja elu üldse.

Viimased tööpäevad on kõik, üks ühel, teine teisel moel,
Väga kurnavad olnud. Lisame sinna veel fakti,
Et peale tööd on saanud ringi ka sõita ja meelt lahutada...
Kokku saame üle keskmise väsinud minu.
Mõnus on teada, et nädalavahetus on vaba ees,
Isegi kui ma olen selle ise juba igasuguseid mini-kohustusi täis toppinud.
Homme hommikul on plaan minna Varjupaika pildistama,
Siis lõuna, mille ma lubasin valmis teha ja õhtul...
Õhtul pidin minema ja Hessis vanade heade aegade meenutuseks mõned burksid vorpima.
Oi, mõnus on täna lihtsalt aeg maha võtta ja...
Tahaks hakata vaikselt postitama mingit asja,
Mida ma oma peas tasakesi küpsetanud olen,
Üht väikest ideed, mingit loo alget või nii...
Aga eks seda näeb, kuidas välja kukub.

***

Sain täna esimese osa oma sünnipäeva kingist kätte.
Fox pani mulle aja ennustaja juurde.
Mu tulevik laotus mu ette, kui piltlikult öelda.
Kirjutan üles, et meelest ära ei läheks, siis saab kunagi võrrelda, kas oli tõde.
Niisiis:
Esiteks saabub mulle rahaline õnn, majanduslik edu.
Päris mitu korda tuli üles see teema, et rahaline olukord paraneb.
Samuti see, et ma peaksin vähem kaaluma ja arutlema asjade üle,
Hea jõuab juba mööda minna ajal, kui ma ikka veel otsustan.
Ühesõnaga, haara rohkem võimalustest mis ette tulevad, mõtlemata.
Palju hakkab mu elu olema seotud välismaaga,
Palju reisimist... Lähiajal peaks selliseid võimalusi esile kerkima.
Mingi heledapäine naine pidi mulle pakkuma võimalust välismaale sõita.
Seal kohtan šatääni noormeest, kes minust hullupööra sisse on võetud,
Tahab minuga kiiresti kihluda ja kui ma kaua mõtlen, jään temast ilma.
Ta peaks olema majanduslikult kindlustatud ja heal järjel.
Minu tulevik, ma ei tea, kas jutt on samast mehest,
On seotud ühe šatääni noormehega, kes on kuidagi mehhaanika või tehnikaga seotud.
Ja poisslaps, kehvakese tervisega, kelle pärast ma muret saan tunda.
Mu elus on praegu keegi heledapäine noormees,
Kes minust hoolib, tahab lahendada minu käesolevad probleemid...
Minu elus on kõige raskem periood möödas,
Vaja on minevikust ja vanadest valudest lahti lasta ja edasi minna.
Tulevikus on küll lein, ilmselt peresisene, aga pisaraid sellega seotud pole,
Pigem avab see uusi võimalusi ja väljavaateid.
Üht heledapäist sõbrannat (just sõbrannat, mitte tuttavat)
Usaldan ma alusetult ja saan seeläbi palju ahastust tunda.
Jaanuaris tuleb keegi heledapäine kutt,
Kellel võimudega pahandusi, ja tahab minuga oma muresid jagada.
Detsember saab olema üllatuste kuu, kui paljud asjad muutuvad
Ja päevakorda kerkivad võimalused või muutused,
Millest praegu unistadagi ei oska.
Eeee...
Kindlasti oli midagi veel...
Noh, ühe sõnaga...
Kui midagi meelde tuleb, panen kirja, aga üldjoontes on mul oodata kena ja rahulikku elukest.
Just, nagu ma soovin :)


No comments: