Sep 25, 2015

Honey, I'm leaving town

Alla kahekümne nelja tunni stardini. Hiljemalt keskpäevaks tahaks minema hakata. Käime notsuga vanaema juurest läbi, laseme omal kõhud punni sööta, ja siis Pärnusse. Kuhu mu vaene musirull peab ilma minuta maha jääma. See saab meile mõlemale raske olema :D 
Laupäeval kell pool kuus õhtul läheb lennuk. Mul on nüüd kuidagi läbi häda kotid pakitud. Minu koerale ei meeldi kohe üldse reisimine. ÜLDSE. Ja kottide pakkimine on selge märk reisileminekust. Nii ta siis üürgab. Ja mina teen salapakkimist: iga kord, kui oma või tema reisikotist mööda jalutan, viskan midagi salaja sisse :D Keeruline, aga tehtav. Ma ikka kadestan neid inimesi, kes elavad kellegagi koos. Selle nimel tasuks mees võtta küll, et ta kolmveerand tundi koeraga küla peal jalutaks, et ma saaksin rahulikult nimekirju kontrollida ja kotte pakkida. Ma pole siiani päris veendunud, et kõik nüüd ikka kaasas on. Ei julge ju süüvida :D Aga ma loodan, et hädavajalik sai. Kui jäigi midagi, siis olgu nii. Hambaharju ja näopuhastusvahendit on ehk Portugalis ka. Ma vähemalt püüan sellist filosoofilist rahu säilitada, kuigi ma olen end igatpidi sõlme mõelnud juba. Liiga palju eeltööd ei ole hea, inimesed :D Siis avastab igasuguseid jubedaid asju. Et ühest peatuskohast teise ei liigu mitte mingit otsetransporti, et sõit kujuneb kaheteisttunniseks ja kolme ümberistumisega jubedikuks... Ja noh, arvestades mu eelmise aasta kogemusi, siis deem, ma muretsen selle pärast ka, et kuidas ma ilma passi ja rahata koju tagasi saan :D
Reisimine on ikka raske töö... Pole ime, et ma suudan sellega ainult ühe korra aastas hakkama saada. No ausalt, mina ei tea, kuidas L. üle kuu väljamaal käib. Mul oleks närvid puhta läbi. Ja ma juba võtan tablette!! Mul on küll hetkel sada muret. Edaspidi hakkan ainult sellistes tüüpilise-eestlase kuurortites käima, kus sa hotelli alalt välja ei saagi, libistad ainult basseinibaaris kokteile ja flirdid töötajatega. Siis ei pea üldse muretsema, vaata ainult, et kohale saad, ja õigel ajal minema. Kõik. Jah, edaspidi hakkan ainult seda tegema. Savi sellest riigist ja vaatamisväärsustest. 
Vähemalt on mul nunnud reisikotid. Iroonilisel kombel on see koerapiltidega kott minu oma, too teine kuulub mu koerale. Terve tema elu on ju ka vaja kokku panna ja kaasa võtta! Voodi, jope, pesa... Ja mõned asjakesed veel. Tema kott on peaaegu sama suur kui minu oma :D Me oleme mõlemad sellised high maintanance reisijad :D

  

No comments: