Jan 1, 2015

Hüvasti, 2014!

Kuna ma aastavahetuse magasin ilma mingite süümepiinadeta lihtsalt maha, siis teen ma eelmisest aastast kokkuvõtteid lihtsalt veidike hiljem. 31. detsember oli ikkagi täitsa äge, muide, ma vaatasin Top Geari uusimat jõulueri, jõin klaasikese kohvilikööri ja kukkusin kell üksteist voodisse :D Ma oleksin ilmselt hommikuni ka maganud, kui ema ja Timpsu poleks peol käinud ja kell pool kaks kojusaabudes avastanud, et Timpsu mobiil jäi peopaika maha. Nii palju siis sellest, et nad taksoga koju tulid :D No hea vähemalt, et uut aastat on alatud kellelegi teenetegemisega. Ennustab positiivset uut :D 
Aga eelmisele aastale tahaks ikka korraliku punkti ka panna. Ja selleks kaevasin ma netiavarustest välja järgmise küsimustiku. Siis ei pea ise pead murdma ja teksti mõtlema :D 

1. Mida sellist sa tegid 2014. aastal, mida sa kunagi varem teinud ei olnud?
Ma keetsin sülti!! Iseseisvalt!! Täitsa üksi keetsin ja tegin!!
2. Kas sa pidasid oma uusaastalubadusi ja kas sa annad neid ka sel aastal?
Mina juba mitmendat aastat lubadusi ei anna. Kunagi ma neist kinni pidada ei suuda ja mulle ei meeldi endas pettuda :)
3. Kuidas sa veetsid oma aastavahetuse?
Kodus, Top Geari ja koeraga. Ja kohvilikööriga. Ja kummikommidega. Ja kartulikrõpsudega. Ma olen sigaaaa!!!!! :D
4. Kas keegi su lähedastest suri?
Ma ei oskagi kohe vastata. Faktiliselt mitte lähedane. Aga ma leinasin ikkagi.

5. Milliseid riike sa külastasid? Itaaliat. It was awesome! :) Ma armastan oma maailma parimat reisikaaslast, kes laseb mul vahel laiska mängida ja saab absoluutselt geniaalselt ka üksi turistitamisega hakkama :D




6. Mida sellist sa soovid järgmiselt aastalt, mida sa eelmisel aastal ei saanud? Hmmm... Ma vist ei oskagi midagi soovida. No paigalseisu lõppemist ehk.
7. Milline kuupäev 2014. aastast jääb sulle igaveseks mällu ja miks?
Mul vist ei olnudki 2014. selliseid supermeeldejäävaid sündmusi. No kui, siis ehk 29. september, sest see oli mu esimene sünnipäev, mille ma veetsin välismaal :)
8. Mis oli su eelmise aasta suurim saavutus?
Ma suutsin mõistuse juurde jääda.
9. Mis oli su suurim läbikukkumine?
Ma jätsin terve oma rahakoti ja pooled dokumendid Itaaliasse, kui ma sealt ära tulin.
10. Kas sa said vigastusi või põdesid tõsist haigust?
No ma paar korda suutsin end siniseks kukkuda küll. Üks kuu aega kestnud külmetushaigus jäi ka sügisesse. Ma arvasin, et ma ei saagi enam kunagi terveks :)
11. Mis oli parim asi, mille sa ostsid?
Itaaliareisi piletid.
12. Kuhu kulus enamik su rahast?
Toidule ja kütusele
13. Milline laul meenutab sulle alati 2014. aastat?



14. Mida sa soovid, et oleksid rohkem teinud?
Maganud
15. Mida sa soovid, et oleksid vähem teinud?
Ennast kulutanud
16. Millised olid su lemmik telesarjad?
Top Gear, Criminal Minds, Supernatural, Sherlock
17. Kas sa hakkasid eelmise aasta jooksul kedagi vihkama?
Ei
18. Milline oli parim raamat, mida sa lugesid?
Dan Browni Inferno. Ma lugesin seda pool suve, sest see oli inglise keeles ja üsna keeruka süžeega, aga see oli kohe kindlalt mu lemmik.

19. Mis oli su suurim muusikaline avastus?
Mmmm... No suurim taasavastamine oli seoses Ingrid Michaelsoniga. Ma armusin tema  muusikasse sel aastal uuesti :) Päris uutest avastustest... No ma hakkasin sel aastal kuulama Panic! At The Discot. Ja mulle meeldib.



20. Mis oli su eelmise aasta lemmikfilm?
Lemmik dokumentaal: Fed Up. Lemmik mittedokumentaal: Veronica Mars. Ükski teine film ei tule esimese hooga meelde ja mulle meeldis juba sari päris hästi. Ma tegelikult ei vaata eriti filme.
21. Mida sa oma sünnipäeval tegid?
Jõin koos Leeniga Vahemere ääres veini ja kokteile, sõin ajaloo üht kehvemat õhtusööki ja feissbukkisin kõigi oma kallitega, kes sel hetkel Eestis olid.



22. Mis hoidis sind mõistuse juures?
Uni, üksindus

23. Keda sa igatsesid?
Kõiki. Ma igatsesin kõiki.

24. Kes oli parim inimene, kellega sa tutvusid?
No... Heivo ilmselt. Ikkagi perekond :D
25. Mis oli suurim õppetund, mille sa 2014. aastal said?
Igatsemine ja valutamine ei tasu ära. Kui on raske, otsi abi. Armastust ei saa sisse ja välja lülitada :)















No comments: